Je glimlach van vandaag

Ik ging effe naar Kruidvat. Op een of andere manier ben ik daarna afgedwaald en ben nu effe aan het rusten op een bankske aan de andere kant van t Scheld. Het zonneke doet deugd na een week van mist. Geen idee of het een neveneffect is van m'n boosterprik. Bij mij is het wel slenteren.
Met ne zak schepsnoep, hoop ik toch?

Een burenergernis die een paar uur later is omgezet in een glimlach:

Mijn vriend en ik kwamen met de fiets thuis van een uitstap. Om aan ons huis te geraken, moeten we een smal steegje door dat staat aangegeven als "privaatweg" (maar wij mogen dat wegje gebruiken om aan ons huis te geraken).

Nu waren 2 mensen die in de nabije omgeving wonen dat steegje aan het blokkeren, dus ik belde omdat ik dacht dat ze ons niet hadden gezien.
Ze bleven gewoon staan en keken ons tamelijk boos aan. :unsure:

Toen ik vroeg of we even mochten passeren, kwam er al snauwend een "dit is hier geen fietspad" achteraan. Toen we hen er vriendelijk op wezen dat we aan het huis aan de andere kant van het steegje woonden, gingen ze wel opzij, maar het was niet met al te veel goesting.

1 van de vrouwen is dan nadien nog komen aankloppen bij ons om zich te verontschuldigen. Blijkbaar veel mensen die misbruik maken van dat steegje en bij hen voor overlast zorgen (ook door sluikstorten), dus ze waren van plan om eens een statement te maken door daar te blijven staan. Hadden ze pech dat net wij de eersten waren die passeerden en ze ons in 2 jaar blijkbaar nog nooit hadden gezien en daardoor geen gezicht konden plakken op de geheimzinnige mensen die aan de andere kant van het steegje woonden. :p Toch blij dat het is uitgepraat, want ik wil echt niet voor zoiets belachelijks in de clinch liggen met buren.

Vandaag een surprise date georganiseerd voor mijn man en zijn dochtertje.
Eerst bioscoop en dan uit eten, enkel hun tweetjes, was weer een eeuwigheid geleden dat ze onderling wat leuks hebben gedaan en nu juist zegt mijn zoontje dat wij ook op date moeten zodat hij later met mij kan trouwen. Gotta love that little babyboy!!😍

Laatst bewerkt door een moderator:
Perfect weer voor een lange wandeling. 👍
14 km in de beentjes en dat was toch alweer even geleden.
Vandaag 20km, morgen 20.

Volgende week aan 1 stuk 50km. :cool:

De week erop 50km aan 1 stuk. :cool:

Ja ik doe ook nog andere zaken.
Cyberpesten, en een trip naar Berlijn ga ik weldra boeken.

(Die 50km's zijn telkens zaterdag, kans is groot dat het zondag dan ook weer een toerke doen wordt. 😅 )

Laatst bewerkt:
Vandaag een surprise date georganiseerd voor mijn man en zijn dochtertje.
Eerst bioscoop en dan uit eten, enkel hun tweetjes, was weer een eeuwigheid geleden dat ze onderling wat leuks hebben gedaan en nu juist zegt mijn zoontje dat wij ook op date moeten zodat hij later met mij kan trouwen. Gotta love that little babyboy!!😍
Geniet er van. Vanaf dat hij gaat puberen is het over.

IMG20220116083103.jpg

Terug
Bovenaan