Je glimlach van vandaag

Paar weken geleden zitten zagen over mijn sxhoonpa maar mijn schoonouders zijn toch eigenlijk gouden mensen ze.

Mijn sxhoonpa is gisteren komen schilderen en ging vandaag afwerken.

Nie alleen heeft hij meer gedaan dan ik dacht, mijn schoonma moet mee geweest zijn want het ligt hier kraaknet. Zelfs de garage die echt een stort was is opgeruimd. En ze heeft een mand was mee.

Wel goed thuiskomen zo 😁

Worden die ook niet gewoon gedropt met de helicopter aan een kamp waardoor het maar een halve dag klimmen is of zo?
Dat denk ik nu niet.
Reinhold Messner is was de eerste om de Mt Everest zonder zuurstoftank te beklimmen (en heeft dat nadien ook als eerste solo gedaan). De Mount-Everest is ondertussen gewoon een stortplaats voor zuurstofflessen van mensen die terug naar beneden komen. Google maar eens op 'discarded airtanks everest'

Dat denk ik nu niet.
Reinhold Messner is was de eerste om de Mt Everest zonder zuurstoftank te beklimmen (en heeft dat nadien ook als eerste solo gedaan). De Mount-Everest is ondertussen gewoon een stortplaats voor zuurstofflessen van mensen die terug naar beneden komen. Google maar eens op 'discarded airtanks everest'
Ah, ik had het op die massa toeristen, niet op de die-hard klimmers

Dan moet ge eens everest trash googlen, dan is uw glimlach direct weg
Dat denk ik nu niet.
Was de bijnaam ook niet mount poop of zoiets?

Perfect weer voor een lange wandeling. 👍
14 km in de beentjes en dat was toch alweer even geleden.
Ik ging effe naar Kruidvat. Op een of andere manier ben ik daarna afgedwaald en ben nu effe aan het rusten op een bankske aan de andere kant van t Scheld. Het zonneke doet deugd na een week van mist. Geen idee of het een neveneffect is van m'n boosterprik. Bij mij is het wel slenteren.

Terug
Bovenaan