1 ster!
De Renault Zoë was diegene zonder sterren.
verschiet ik wel van eigenlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 ster!
De Renault Zoë was diegene zonder sterren.
Hoe kan het eigenlijk zelfs dat zoiets op de baan mag, daar zouden toch minimale criteria aan moeten vasthangen.verschiet ik wel van eigenlijk
Ik zal het anders zeggen: ik kan niet verstaan dat voor mijn profiel een dieselwagen nog in de top-3 kan staan.Ahja elektriciteit en CNG eh![]()
Net ook eens de test gedaan, bij mij zegt hij elektrisch, cng en hybride.Ik zal het anders zeggen: ik kan niet verstaan dat voor mijn profiel een dieselwagen nog in de top-3 kan staan.
Ok boomerIk ga eerlijk zijn, van Stromae ben ik absoluut geen fan. Ik vind echt niet dat die iets speciaals doet eerlijk gezegd.
Ik kan gerust toegeven als muziek belangrijk is, zelfs als ik het niet goed vind. Ik kan bijvoorbeeld gerust toegeven dat artiesten als Tupac, N.W.A. en Notorious BIG zeer invloedrijk waren in hun genre, maar daarom vind ik het nog niet goed. Net hetzelfde met muziek die meer mijn richting uitgaat. Bands als Metallica en Nirvana waren enorm invloedrijk, maar toch vind ik ze beiden slecht
Maar van al die artiesten kan ik wel begrijpen dat mensen dat goed vinden. Maar voor Stromae zal het mij nooit lukken.
Hetzelfde met films. Ja ik zie uiteraard wat voor invloed 2001: A Space Odyssey heeft gehad op alle sci-fi films die erna gekomen zijn. Maar dat verandert ook niets aan mijn mening dat het een saaie, trage, langdradige film is.

Lekker voor hem.Heerlijk, Novax Djokovic zal ook op Roland Garros niet binnen mogen.
![]()
No vaccine, no French Open for Djokovic as rules tighten
Novak Djokovic risks being frozen out of tennis as he chases a record 21st Grand Slam title, with rules on travellers who are unvaccinated against COVID-19 tightening in the third year of the pandemic and some tournaments reconsidering exemptions.www.reuters.com
Ik denk dat ik die ook ken.Soms kom je online zo iets tegen en denk je ‘tiens… ik denk dat ik die ken’
![]()

Was er geen geld in huis misschien?De mazoutman is geweest. Wat een man. I love him.
Zoiets ongeveer?De mazoutman is geweest. Wat een man. I love him.
Ik ga dit als flatterend nemen dat je er van uit gaat dat ik €461 aan prestatie kan leveren.Was er geen geld in huis misschien?
t is met medeweten van de man: hij had gebeld en gezegd ' komt maar rap en doe haar maar goed vol , want anders zaagt die van mij weer.'Was er geen geld in huis misschien?
Nice.Ik ga dit als flatterend nemen dat je er van uit gaat dat ik €461 aan prestatie kan leveren.

500 liter, die man zei zelf dat het duur was.Nice.
Wat heb je daar tegenwoordig nog voor? 750liter ofzo? Ga hier ook eens moeten bestellen binnenkort maar de prijs valt precies wat tegen.
Eén van de beste nummers ever.Btw over praten over muziek gesproken:
Toch ook kippenvel dit altijd
Waar is den tijd idd! En afgeven op zijne Mercedes vito waar hij continu miserie mee had. Maar dat was nog van zijn periode daarvoor bij radiocontact.Ik was gewoon aan het rijden op de autostrade, en opeens kreeg ik een flashback van meer dan 10 jaar terug: de epische radiopresentator Moerbie van Topradio. Wat een figuur was dat, veel hardop zitten lachen terwijl ik naar de radio luisterde
KOMIER DAK UI BEVRUCHTE GIJ LELIJKE ZEUGE
Goede lyrics, deze is me altijd bijgebleven.Eén van de beste nummers ever.
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself.