Ge zijt veranderd!Ik durfde het niet zelf zeggen. Met die nieuwe strenge regels enal.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge zijt veranderd!Ik durfde het niet zelf zeggen. Met die nieuwe strenge regels enal.![]()

Ja, maar de meeste mensen zeggen dat ik er wel goed uit zie zonder haar.Ge zijt veranderd!![]()
Graag zo zonnig en iets warmer tegen de 25ste maart!De zon die eindelijk wat door begint te breken. Ik heb het gevoel dat we al héél lang met hetzelfde weertype opgezadeld zitten, met een dominant grijs wolkendek. Ik hoop op een vroege én lange lente met véél zon. Dan kan ik in maart op mijn verjaardag een terraske doen.![]()
Fixed.Graag zo zonnig en iets warmer tegen de 25ste januari!
Voor mij ook!!Graag zo zonnig en iets warmer tegen de 25ste maart!
Concert snollebollekes in Arnhem, maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn.Wat is er 25 maart?![]()
Ja doe maar niet
Shit seffes al die orangeklanten aan de lijn.
Geen idee, maar als dat op dit moment in zijn bad zit, moet ik het hem wel nageven.Bekijk bijlage 7096euh, is den Thierry Baudet nu echt volledig doorgeslagen?![]()
maar ge hebt het toch maar rap gedownload he, geef maar toe.Bekijk bijlage 7096euh, is den Thierry Baudet nu echt volledig doorgeslagen?![]()
Hy ist er de geschiedenis mee al ingegaan.Hij is er vet mee.
Vette darmenHij is er vet mee.

*Ugar met baard tot zijn knieën bij de barbier met madame Ugar* Alé, gij kunt nu toch bevestigen aan mijn vrouw dat je er ieder keer afknipt!Ik kom weer van bij de barbier. Deze keer 6 weken gewacht tussen twee knipbeurten, en de baard 1 cm langer laten terugzetten. Omdat er uiteindelijk toch 4 cm af is, is madame ugar ook tevreden. Terwijl de baard toch weer stiekem wat langer is.
Neen, we gaan niet voor een Gandalf.
Ik ga echt niet voor een Gandalf hoor*Ugar met baard tot zijn knieën bij de barbier met madame Ugar* Alé, gij kunt nu toch bevestigen aan mijn vrouw dat je er ieder keer afknipt!