Je glimlach van vandaag

De zon die eindelijk wat door begint te breken. Ik heb het gevoel dat we al héél lang met hetzelfde weertype opgezadeld zitten, met een dominant grijs wolkendek. Ik hoop op een vroege én lange lente met véél zon. Dan kan ik in maart op mijn verjaardag een terraske doen. :unsure:
Graag zo zonnig en iets warmer tegen de 25ste maart!

Screenshot_20220121-221838_Instagram.jpg
euh, is den Thierry Baudet nu echt volledig doorgeslagen? :rofl:

Gelezen in ene oude publicatie: het waren toch manskerels, een paar honderd jaar terug:

"alwaer hy met zyne gewoonlyke heldhaftigheyd de afzetting van zynen gepletterden erm onderstond, maer wanneer men hem de dermen weder in het lyf wilde plaetsen, gaf hy den geest" (op 8 juli 1809). "

Ik kom weer van bij de barbier. Deze keer 6 weken gewacht tussen twee knipbeurten, en de baard 1 cm langer laten terugzetten. Omdat er uiteindelijk toch 4 cm af is, is madame ugar ook tevreden. Terwijl de baard toch weer stiekem wat langer is.

Neen, we gaan niet voor een Gandalf.

Ik kom weer van bij de barbier. Deze keer 6 weken gewacht tussen twee knipbeurten, en de baard 1 cm langer laten terugzetten. Omdat er uiteindelijk toch 4 cm af is, is madame ugar ook tevreden. Terwijl de baard toch weer stiekem wat langer is.

Neen, we gaan niet voor een Gandalf.
*Ugar met baard tot zijn knieën bij de barbier met madame Ugar* Alé, gij kunt nu toch bevestigen aan mijn vrouw dat je er ieder keer afknipt!

Terug
Bovenaan