Je glimlach van vandaag

Met snoeptomaatjes en al :love:

my-nigga-denzel-washington.gif

Is dat oregano?
Idd oregano, voor een lichte pizza touch 👌

Eerste dag symptoomvrij en rustig(er) wat op de bokszak getraind.
Ging goed, weinig last.
Behalve dan dak mn schenen beetje blauw heb getrapt. Had ervoor ook al een hele tijd niet meer op de club getraind door corona en blijkbaar zijn de scheentjes ewa zwakker geworden 😅

Eerste dag symptoomvrij en rustig(er) wat op de bokszak getraind.
Ging goed, weinig last.
Behalve dan dak mn schenen beetje blauw heb getrapt. Had ervoor ook al een hele tijd niet meer op de club getraind door corona en blijkbaar zijn de scheentjes ewa zwakker geworden 😅
Met deegrol overgaan en de zenuwuiteinden kapot maken. Had zo 2 kickboxers in men klas zitten 15 jaar geleden.

Met deegrol overgaan en de zenuwuiteinden kapot maken. Had zo 2 kickboxers in men klas zitten 15 jaar geleden.

Ohja ik heb zo een stokske om daar af en toe mee te rollen.
Alhoewel ik meer fan ben van trappen op de zak te gebruiken om ze wat gevoellozer te maken. Vind vooral straf dak er nu toch wa meer last van heb terug 😬

Dit is toch onwaarschijnlijk?

Je wordt door meerdere politieagenten onder schot gehouden, en de politieofficier die je instructies geeft kent het verschil tussen links en rechts niet
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

even aan het twijfelen geweest vanwege het grijze weer, maar uiteindelijk de motor van stal gehaald en een ritje tot in Kruibeke gemaakt (stel u er niet te veel bij voor, want dat is maar 20 minuten rijden van hier) en dan een wandeling gemaakt (stel u er ook niet te veel bij voor, want ben maar 500m ver geraakt tot de watervallen van Kruibeke) en daar dan een uurtje rondgehangen om wat foto's te maken en te genieten van de vogels en het water. 100% me-time en ik heb ervan genoten.

Terug
Bovenaan