Idd oregano, voor een lichte pizza touchMet snoeptomaatjes en al
![]()
Is dat oregano?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd oregano, voor een lichte pizza touchMet snoeptomaatjes en al
![]()
Is dat oregano?

Met deegrol overgaan en de zenuwuiteinden kapot maken. Had zo 2 kickboxers in men klas zitten 15 jaar geleden.Eerste dag symptoomvrij en rustig(er) wat op de bokszak getraind.
Ging goed, weinig last.
Behalve dan dak mn schenen beetje blauw heb getrapt. Had ervoor ook al een hele tijd niet meer op de club getraind door corona en blijkbaar zijn de scheentjes ewa zwakker geworden![]()
Met deegrol overgaan en de zenuwuiteinden kapot maken. Had zo 2 kickboxers in men klas zitten 15 jaar geleden.

Wie gaat er nu sushi eten zonder gezelschap?Wie eet er nu aardappelen als ontbijt?![]()

En ik heb deze ochtend dan weer sushi gegeten, zonder gezelschapWie gaat er nu sushi eten zonder gezelschap?
![]()

Waarom niet tot hier gekomen met die sushi?!?!!En ik heb deze ochtend dan weer sushi gegeten, zonder gezelschap![]()

Omdat hij die alleen wou opeten?Waarom niet tot hier gekomen met die sushi?!?!!![]()
Dat Klinkt... Enorm logisch.Omdat hij die alleen wou opeten?

En delen? Met... Euhm... Mulan?Mmm sushi. Mss deze week ook nog es gaan halen. Of nog es zelf maken.

Niet als je er genoeg maakt!Ik vrees dat je gaat moeten vechten met mijn halve trouwboek![]()

There can never be enough sushi!Niet als je er genoeg maakt!![]()
Voor uw familie klopt dat, voor mij is een stuk of 10 ruim voldoende hoor.There can never be enough sushi!

Voor uw familie klopt dat, voor mij is een stuk of 10 ruim voldoende hoor.![]()
Daarom dat ik niet alleen wil eten he!Voor 10 haal ik mijn fileermes ni boven zenne!

Omdat ik al de moeite heb gedaan om vroeg op te staan zodat ik niet moest delen met mijn eigen madamWaarom niet tot hier gekomen met die sushi?!?!!![]()
.
.Ik vrees dat je gaat moeten vechten met mijn halve trouwboek![]()