ugar
Well-known member
JIj hebt gisteren al frietjes gehadNu heb ik ook zin in croissants
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JIj hebt gisteren al frietjes gehadNu heb ik ook zin in croissants
JIj hebt gisteren al frietjes gehad
Verschillende types van maaltijden + verschillende dagen, hij zal het morgen wel compenseren met een slaatje.JIj hebt gisteren al frietjes gehad

Goede voornemens zijn er om direct terug opgeborgen te worden.Verschillende types van maaltijden + verschillende dagen, hij zal het morgen wel compenseren met een slaatje.![]()
Niet zolang we nog januari zijn!Goede voornemens zijn er om direct terug opgeborgen te worden.

volgend jaar is het opnieuw januari éhNiet zolang we nog januari zijn!![]()
2023 is ook een mooi jaar voor een nieuwe ik
Aan het oefenen voor iets?De week erop 50km aan 1 stuk.![]()
ook raar, koffiekoeken als middagmaalDe koffiekoeken liggen hier in de oven![]()

Koffiekoeken: check
Ik ruik een zekere tendens....De koffiekoeken liggen hier in de oven![]()

Dochterlief bepaalt ons schema - het zal eerder brunch wordenook raar, koffiekoeken als middagmaal![]()
FOMO zeker?Ik ruik een zekere tendens....
#ThePowerOfPardal!
Die is al 16?Dochterlief bepaalt ons schema - het zal eerder brunch worden
Dat is net legaal om foto's te vragen zeker?Die is al 16?
Die heeft tegen dan hier niets meer te zeggenDie is al 16?

prijs uzelf gelukkig, meestal duurt het tot ze 16 zijn alleer ze slapen tot 10 uur.Die heeft tegen dan hier niets meer te zeggen
16 weken nu
Maar daartegen is het bioritme van de ouders zo naar de zak dat ze dit niet meer kunnen appreciëren!prijs uzelf gelukkig, meestal duurt het tot ze 16 zijn alleer ze slapen tot 10 uur.
Dan is het payback timeMaar daartegen is het bioritme van de ouders zo naar de zak dat ze dit niet meer kunnen appreciëren!