Je glimlach van vandaag

Gezond enal :unsure:
Hier al tiental jaren de traditie van spaghetti op maandag
pfcToaa.jpeg

Sorry maar die kookpot met water in ziet er niet uit.😰
Als dat een aangekoekte bodem is van god weet wat allemaal dan moet je er eens een vaatwastabletje in gooien en beetje water (1/4 van die kookpot) 5 minuutjes laten koken op een zacht vuurtje en eventueel laten weken.
Ja en de boel laten verluchten, is belangrijk.

Die kookpot met water in ziet er niet uit.😰
Als dat een aangekoekte bodem is van god weet wat allemaal dan moet je er eens een vaatwastabletje in gooien en beetje water (1/4 van die kookpot) 5 minuutjes laten koken op een zacht vuurtje en eventueel laten weken.
Ja en de boel laten verluchten, is belangrijk.
Is van em eens op te zetten zonder water in, gebruik die eigenlijk enkel om water te koken en niets anders. Is verkleuring van eens te warm te krijgen denk ik. Is inductie

Zouden we geen food-chain opzetten voor Tonerider? Een BG’er per weekdag deelt zijn potje met die mens. Op zondag hoeft niet, dan leeft hij van het licht des Heren.

Zouden we geen food-chain opzetten voor Tonerider? Een BG’er per weekdag deelt zijn potje met die mens. Op zondag hoeft niet, dan leeft hij van het licht des Heren.
Kan loser dat niet doen? Die heeft voorlopig toch niet veel om handen. Geen idee of die kan koken eigenlijk 🤔

Glimlach: blijkbaar verlofdag vandaag omdat 1 januari in het weekend viel. En zeker fijn dat ik dat gisterenavond al vaststelde 👌

Laatst bewerkt:
Deze ochtend om 4u mijn bed uit om te gaan werken (dit is geen glimlach).
Tijdens de fietsrit naar het station rij ik langs velden, en daar zat een kerkuil op een heidepaal. Goed zichtbaar in het licht van de straatlantaarn, kon ik vlak naast hem stoppen.

Moet de mooiste vogel zijn die ik ooit al gezien heb. Jammer genoeg vloog hij weg toen ik mijn gsm nam om een foto te nemen.

Ik wil er anders ook wel gebruik van maken, of ge er nu 1tje meer kookte voor Tonerider of 6 extra voor familie Pardal, dat maakt toch niet uit

Gezond enal :unsure:
Hier al tiental jaren de traditie van spaghetti op maandag
pfcToaa.jpeg

Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan. 😡

Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!

Ik heb gezegd!

Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan. 😡

Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!

Ik heb gezegd!
Daar staan ingrediënten bij die volgens de traditie al heiligschennis zijn, dus uw punt is ongeldig.

Terug
Bovenaan