Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezond enal
Hier al tiental jaren de traditie van spaghetti op maandag
![]()

Is van em eens op te zetten zonder water in, gebruik die eigenlijk enkel om water te koken en niets anders. Is verkleuring van eens te warm te krijgen denk ik. Is inductieDie kookpot met water in ziet er niet uit.
Als dat een aangekoekte bodem is van god weet wat allemaal dan moet je er eens een vaatwastabletje in gooien en beetje water (1/4 van die kookpot) 5 minuutjes laten koken op een zacht vuurtje en eventueel laten weken.
Ja en de boel laten verluchten, is belangrijk.
Warme azijn en een metaalschuursponsjeIs van em eens op te zetten zonder water in, gebruik die eigenlijk enkel om water te koken en niets anders. Is verkleuring van eens te warm te krijgen denk ik. Is inductie
Echt serieus, iedereen weet toch dat vrijdag spaghetti dag is.Gezond enal
![]()
Akkoord over vrijdag, maar bij velen is woensdag of donderdag fastfooddag!Echt serieus, iedereen weet toch dat vrijdag spaghetti dag is.
Waardoor zaterdag spaghetti restjes dag en zondag fastfooddag.
Dude, woensdag is pizza van den ALDI dag (is niet hetzelfde als fastfood zondag!)Akkoord over vrijdag, maar bij velen is woensdag of donderdag fastfooddag!
Ne keer toast in bulk aankopen en hij is ook gesetteld.Zouden we geen food-chain opzetten voor Tonerider? Een BG’er per weekdag deelt zijn potje met die mens. Op zondag hoeft niet, dan leeft hij van het licht des Heren.
Kan loser dat niet doen? Die heeft voorlopig toch niet veel om handen. Geen idee of die kan koken eigenlijkZouden we geen food-chain opzetten voor Tonerider? Een BG’er per weekdag deelt zijn potje met die mens. Op zondag hoeft niet, dan leeft hij van het licht des Heren.

Euh.. neen! Woensdag! En vrijdag frietjesdag!Echt serieus, iedereen weet toch dat vrijdag spaghetti dag is.
Waardoor zaterdag spaghetti restjes dag en zondag fastfooddag.
Ik wil er anders ook wel gebruik van maken, of ge er nu 1tje meer kookte voor Tonerider of 6 extra voor familie Pardal, dat maakt toch niet uitZouden we geen food-chain opzetten voor Tonerider? Een BG’er per weekdag deelt zijn potje met die mens. Op zondag hoeft niet, dan leeft hij van het licht des Heren.
Gezond enal
![]()
dat is goed, want ik deel mijn potjes niet.Ik verkies mijn hond zijn eten boven die witte pot.
Daar staan ingrediënten bij die volgens de traditie al heiligschennis zijn, dus uw punt is ongeldig.Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan.
Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!
Ik heb gezegd!
dat is goed, want ik deel mijn potjes niet.
I raise you with this. Efkes blijven kijken tot ze op gang komt.Wat een stem