Je glimlach van vandaag

m'n ex heeft wat spullen van me gedropt bij een gemeenschappelijke vriend, waaronder een dekentje dat ik volledig vergeten was, maar dat nog uit mijn kindertijd stamt.

IMG20220102183848.jpg

deze bompa gaat vannacht rustig slapen (nu enkel mijne tutter nog terugvinden)

m'n ex heeft wat spullen van me gedropt bij een gemeenschappelijke vriend, waaronder een dekentje dat ik volledig vergeten was, maar dat nog uit mijn kindertijd stamt.

IMG20220102183848.jpg

deze bompa gaat vannacht rustig slapen (nu enkel mijne tutter nog terugvinden)
Waarom daar? Geen rechtstreeks contact meer?

Sleep tight, eerst uw slaapkleed, nu uw dekentje! 😍

Lijkt mij logisch, eens je uit de magische greep van Tonerider bent, wil je niet riskeren om terug binnen gezogen te worden. Ze is nu al geruineerd voor andere mannen. Ze kan evengoed een klooster in.

we hebben elkaar niet meer gesproken sinds ik weg ben. Ze ging nochtans regelmatig foto's sturen van de katten :p Maar ik ben blij dat ze dat niet gedaan heeft, want ik mis die beestjes met heel mijn hart, vooral Aichat. Het zou het gemis alleen maar groter maken.
Maar ik heb geen behoefte om haar nog te horen. Dat hoofdstuk is afgesloten voor me en er is geen reden om elkaar nog op te zoeken. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar ze heeft zoveel verborgen voor mij gehouden dat ik geen reden zie om haar nog te vertrouwen en/of te zien.

Maar goed, t is hier glimlach, dus ik ben wel blij dat ze toch zo goed is geweest om dat dekentje en ook nog een kadertje dat ik ooit van mijn ma had gekregen, terug te bezorgen. Ondanks alles is dat wel lief van haar, ze had het evengoed naar het containerpark kunnen brengen.

Lijkt mij logisch, eens je uit de magische greep van Tonerider bent, wil je niet riskeren om terug binnen gezogen te worden. Ze is nu al geruineerd voor andere mannen. Ze kan evengoed een klooster in.
you give me too much credit. ze had al iemand anders toen we nog aan het scheiden waren (en probeerde dit voor me verborgen te houden en houdt dit momenteel ook voor anderen nog verborgen), maar volgens de gemeenschappelijke vriend is ze nog wel 'in de rouw'.

En in een klooster moet ge stil zijn. Dat lukt haar voor geen meter.

you give me too much credit. ze had al iemand anders toen we nog aan het scheiden waren (en probeerde dit voor me verborgen te houden en houdt dit momenteel ook voor anderen nog verborgen), maar volgens de gemeenschappelijke vriend is ze nog wel 'in de rouw'.

Het is en blijft een grote breuk en wat ooit was zal zij ook wel missen. En een ander hebben op voorhand laat voor verbazend veel mensen een gevoel van ‘ik ben de slechterik’ na. Ik ga de credit toch blijven geven, zenne, all hail to you, amazeballs man of a man!

Veranderd van gasleverancier: zou me 150 euro per jaar goedkoper moeten uitkomen momenteel.

Plan van aanpak (dat wel realistisch is) uitgedoktert om volledig met koffie te stoppen: zou me een besparing van 250 euro per jaar opleveren.

Voila se, op ene zondag 400 euro bespaard.
Meer van dit soort dagen, graag! 🤣

Veranderd van gasleverancier: zou me 150 euro per jaar goedkoper moeten uitkomen momenteel.

Plan van aanpak (dat wel realistisch is) uitgedoktert om volledig met koffie te stoppen: zou me een besparing van 250 euro per jaar opleveren.

Voila se, op ene zondag 400 euro bespaard.
Meer van dit soort dagen, graag! 🤣

Ik ga stoppen met eten.

5000 euro in the pocket!

Ik ga stoppen met eten.

5000 euro in the pocket!
Er was vroeger een reclamecampagne 'Leefde van Liefde en Gini".
Dus eten hebt ge niet nodig, alleen liefde en een flesje gini (let wel gini, niet gin)
En dat kwam vroeger op TV, dus het was waar, dat dateert nog van voor het fake news

zo oud als de straat, maar past in de context

A wife decides to have a logical conversation with her husband in order to get him to change his habits.

Wife: Do you drink beer?
Husband: Yes.
Wife: How many beers a day?
Husband: Usually three.
Wife: How much do you pay per beer?
Husband: I pay $5, including the tip.
Wife: And how long have you been drinking?
Husband: About 20 years, I suppose.
Wife: So a beer costs $5, and you have three beers a day, so you spend $450 monthly. In one year, that would be about $5400, correct?
Husband: Correct.
Wife: Not accounting for inflation, this means your spending over the past 20 years is about $108,000 correct?
Husband: Correct.
Wife: Do you know that if you didn’t drink so much beer, that money could have been put in a savings account, and with interest compounding over that time, you could now have bought an airplane?

Husband: Do you drink beer?
Wife: No.
Husband: Where’s your airplane?

.

Echt stoppen-stoppen of minderen? Ik drink zelf nooit koffie dus geen idee wat de impact er van is, ik kijk altijd vreemd naar die ‘eerst mijn koffie’ mensen maar ik weet dus niet of dat effectief zo een nood is/wordt.

On-topic glimlach: Oudste heeft een boontje voor het meisje dat op Oudejaar kwam. Hij heeft haar gevraagd naar zijn feestje vrijdag en ze heeft ja gezegd.

Echt stoppen-stoppen of minderen? Ik drink zelf nooit koffie dus geen idee wat de impact er van is, ik kijk altijd vreemd naar die ‘eerst mijn koffie’ mensen maar ik weet dus niet of dat effectief zo een nood is/wordt.

On-topic glimlach: Oudste heeft een boontje voor het meisje dat op Oudejaar kwam. Hij heeft haar gevraagd naar zijn feestje vrijdag en ze heeft ja gezegd.
Euhm... Was dat dat pestkind? :unsure:

Ik ben koffie beginnen drinken tijdens de zwangerschap omdat ik mijn migraine medicatie zo min mogelijk moest nemen en de aanvallen gewoon bleven.
Dan de daarop volgende 2j in de hoop dat cafeïne zou helpen tegen het slaaptekort (zinloos) en het is nu al een jaar dat ik voel dat het puur gewoonte is. Toen ik corona had, volledig gestopt want ik kon niets binnen houden, maar had geen nevenwerkingen. Maar dan terug die routine die er in sloop toch... 😓
Heb wel keilekkere koffiepads ontdekt maar die zijn wat prijzig, dus nu drink ik 2-3 koffies elke ochtend. En nu dus afbouwen tot ik aan 0 zal zitten en hopen op geen herval.

Ja, zouden ze wel een pak beter mogen aangeven tbh. Zeker als daar zoveel mensen zich in kapot rijden.
Maar blijkt wel een redelijk Engels probleem te zijn.
Ze rijden ook heel verkeerd het water in je moet traag rijden tot je horizontaal terug bent om water impact te minimaliseren en dan vol gas geven. Met de zware regen moeten wij hier veel van die plasjes nemen en meestal nog iets dieper zelfs.

Wagens zijn wel iets meer voor gemaakt. Hier landcruiser, wildtrek en defender.

Sommige knallen daar met hun sedan volle gas het water in, direct alle ectronica die flipt en wagen uitschakelt. Engine blok mss ook met water.

Terug
Bovenaan