ugar
Well-known member
FTFYEnigste aanvaardbare ingedriënten:boter,olijfolie, ajuin,paprika,wortelen,courgette, champignons, gehakt,spaghettikruiden, Sambal Oelek,tijm en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYEnigste aanvaardbare ingedriënten:boter,olijfolie, ajuin,paprika,wortelen,courgette, champignons, gehakt,spaghettikruiden, Sambal Oelek,tijm en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!
Op zich niet ondoenbaar maar de levering moet goed gepland zijn.Ik wil er anders ook wel gebruik van maken, of ge er nu 1tje meer kookte voor Tonerider of 6 extra voor familie Pardal, dat maakt toch niet uit
Waarom? Is rode paprika, rode ajuin en sjalot en look die er in is. Ahja en gekapt natuurlijk.Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan.
Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!
Ik heb gezegd!
ik heb al 30 jaar Corona dan.Iemand heeft corona.
Enkel met smaakverlies krijg je dat binnen.
Gemiengeld gekapt?Waarom? Is rode paprika, rode ajuin en sjalot en look die er in is. Ahja en gekapt natuurlijk.
I raise you with this. Efkes blijven kijken tot ze op gang komt.

30 jaar last van winderigheid dan ook neem ik aan.ik heb al 30 jaar Corona dan.
![]()
ik heb er geen last van...30 jaar last van winderigheid dan ook neem ik aan.
En room!!! *Kwijl*Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan.
Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!
Ik heb gezegd!

Vind je dat zelf niet vervelend dat je vaak bij een andere dokter terecht komt?5 artsen die samenwerken... en allemaal op een verschillende manier
arts 1: klassieke briefjes om naar de mutualiteit te sturen, volle pot te dokken, wel payconiq, geen Bancontact
arts2: stuurt alles automatisch door naar apotheek en mutualiteit, enkel 4 euro te dokken, geen payconiq, wel bancontact
arts 3: klassieke briefjes, bancontact en payconiq, volle pot te dokken, later weerkrijgen.
arts 4: automatisch naar mutualiteit, apotheek klassiek, enkel 4 euro, maar geen bancontact en geen payconiq
arts 5: klassieke briefjes, volle pot, bancontact ma gene payconiq.
dus elke keer een ganse checklist aflopen: ... cash meenemen of ni? wie had ik geboekt?![]()

Vind je dat zelf niet vervelend dat je vaak bij een andere dokter terecht komt?
Als ik telkens aan een nieuwe dokter mijn problemen moet uitleggen (zelfs al heeft hij het dossier) zijn we snel een half uur verder![]()
Als ik telkens aan een nieuwe dokter mijn problemen moet uitleggen (zelfs al heeft hij het dossier) zijn we snel een half uur verder![]()

Neen, gewoon véél problemen op mijn leeftijdIs dat niet omdat ge van ons kanten zijt en dat ze u ginder niet zo goed verstaan?![]()
Neen, gewoon véél problemen op mijn leeftijd
Ik spaar meestal een steekkaart problemen op voordat ik mijn moed bij elkaar heb geschraapt om naar de dokter te gaan.

+ @Coolguyop dat gebied hebben ze allemaal toegang tot hetzelfde dossier. Maar het is nu eenmaal zo als je snel geholpen wil worden (binnen de week dan)
Als je een afspraak boekt bij de vaste huisarts zit je vaak een week verder in de agenda te loeren. Voor sommige problemen kan je dat wel doen. Maar nu met de RX voor mijn hand was het vrij dringend, en dan heb je enkel keuze in de beschikbare slots van de medevennoten daar.