Je glimlach van vandaag

Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan. 😡

Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!

Ik heb gezegd!
Waarom? Is rode paprika, rode ajuin en sjalot en look die er in is. Ahja en gekapt natuurlijk.

Iemand heeft corona.
Enkel met smaakverlies krijg je dat binnen.
ik heb al 30 jaar Corona dan.

5zwsys.jpg

Snij die stukken eens in kleinere stukjes, ge doet spaghetti oneer aan. 😡

Enigste aanvaardbare ingedriënten: boter, ajuin, paprika, wortelen, courgette, champignons, gehakt, spaghettikruiden, Sambal Oelek en tomatensaus. Alle andere varianten zijn pure heiligschennis!

Ik heb gezegd!
En room!!! *Kwijl*

Man drinkt flesje rood, wijngaard die we ooit nog bezochten in Italië genaamd Monsanto.
Ik zeg tegen hem ‘uitstekend, nu kan ik later aan de rechter zeggen “maar edelachtbare, hij dronk graag van Monsanto” en nu ziet mijne vent wat bleek. 😈

2qnF9Zg

Mijne verlof al aangevraagd voor Jera On Air in juni. Ik heb nog eens nood aan 3 dagen luide gitaren. En in ene keer ook maar december al verlof gepakt :unsure:

5 artsen die samenwerken... en allemaal op een verschillende manier :lol:

arts 1: klassieke briefjes om naar de mutualiteit te sturen, volle pot te dokken, wel payconiq, geen Bancontact
arts2: stuurt alles automatisch door naar apotheek en mutualiteit, enkel 4 euro te dokken, geen payconiq, wel bancontact
arts 3: klassieke briefjes, bancontact en payconiq, volle pot te dokken, later weerkrijgen.
arts 4: automatisch naar mutualiteit, apotheek klassiek, enkel 4 euro, maar geen bancontact en geen payconiq
arts 5: klassieke briefjes, volle pot, bancontact ma gene payconiq.

dus elke keer een ganse checklist aflopen: ... cash meenemen of ni? wie had ik geboekt? :lol:

5 artsen die samenwerken... en allemaal op een verschillende manier :laugh:

arts 1: klassieke briefjes om naar de mutualiteit te sturen, volle pot te dokken, wel payconiq, geen Bancontact
arts2: stuurt alles automatisch door naar apotheek en mutualiteit, enkel 4 euro te dokken, geen payconiq, wel bancontact
arts 3: klassieke briefjes, bancontact en payconiq, volle pot te dokken, later weerkrijgen.
arts 4: automatisch naar mutualiteit, apotheek klassiek, enkel 4 euro, maar geen bancontact en geen payconiq
arts 5: klassieke briefjes, volle pot, bancontact ma gene payconiq.

dus elke keer een ganse checklist aflopen: ... cash meenemen of ni? wie had ik geboekt? :laugh:
Vind je dat zelf niet vervelend dat je vaak bij een andere dokter terecht komt?

Als ik telkens aan een nieuwe dokter mijn problemen moet uitleggen (zelfs al heeft hij het dossier) zijn we snel een half uur verder :unsure:

Vind je dat zelf niet vervelend dat je vaak bij een andere dokter terecht komt?

Als ik telkens aan een nieuwe dokter mijn problemen moet uitleggen (zelfs al heeft hij het dossier) zijn we snel een half uur verder :unsure:

op dat gebied hebben ze allemaal toegang tot hetzelfde dossier. Maar het is nu eenmaal zo als je snel geholpen wil worden (binnen de week dan)
Als je een afspraak boekt bij de vaste huisarts zit je vaak een week verder in de agenda te loeren. Voor sommige problemen kan je dat wel doen. Maar nu met de RX voor mijn hand was het vrij dringend, en dan heb je enkel keuze in de beschikbare slots van de medevennoten daar.

Recht op deconnectie voor Federale ambtenaren.
Het is toch absurd dat daar regels rond gemaakt moeten worden.
(maar goed, want ik word regelmatig nog 's avonds/in het weekend gevraagd zaken te doen, vandaag ook weer in m'n congé dat ik aan het werken ben)

Laatst bewerkt:
Neen, gewoon véél problemen op mijn leeftijd

Ik spaar meestal een steekkaart problemen op voordat ik mijn moed bij elkaar heb geschraapt om naar de dokter te gaan.

Bij mij is het meestal met de kinderen om een briefje te hebben voor school.
Ik ben vrij ok qua gezondheid voor mijne leeftijd. beetje atrosevorming op de nekwervel maar dat is het. En de occasionele lompigheid, maar daarvoor hebben ze mijn historiek niet nodig :lol:

op dat gebied hebben ze allemaal toegang tot hetzelfde dossier. Maar het is nu eenmaal zo als je snel geholpen wil worden (binnen de week dan)
Als je een afspraak boekt bij de vaste huisarts zit je vaak een week verder in de agenda te loeren. Voor sommige problemen kan je dat wel doen. Maar nu met de RX voor mijn hand was het vrij dringend, en dan heb je enkel keuze in de beschikbare slots van de medevennoten daar.
+ @Coolguy
Bij ons op het werk staat de helft van de agenda open om online te boeken, 25% boeken we op het secretariaat in voor mensen die bellen voor een consult en 25% zijn gaatjes voor noodgevallen of die de dokter pas beschikbaar maakt voor het secretariaat naar de middag toe als ze zien hoe druk het is. (Vb als ze zien dat er om 16u iemand komt voor de griepprik en om 16u20 iemand "bespreken bloedanalyse" dan zal er om 16u10 nog een gaatje geopend worden.)

Onze populairste arts zal ook pas vrijdag plaats hebben als ik online kijk, maar als ik bel, is er vandaag of ten laatste morgen wél nog plaats. Gewoon een tip voor mensen die gehecht zijn aan hun arts. 😉

Terug
Bovenaan