Je glimlach van vandaag

Hoe een echte (Limburgse) kebab (uiteraard half pikant) er moet uitzien:

lshk3WF.jpg

RwMdM2p.jpg
Das wat anders dan dan dieje meuk laatst 😍

Mijn vriendin heeft een nieuwe job! Ze was haar oude strontbeu, wilde iets dichter bij huis en dat is super gelukt: in februari start ze aan de gemeente. En nog eens een vaste benoeming er bovenop! Het is wel vier vijfde dus het loon gaat wat lager liggen maar dat weegt niet op tegen alle pro's.
Allé, nog een ambtenaar erbij om te onderhouden :unsure:

Had een tijdje terug gepost dat die loser van hierneffe al een jaar zijn auto op één van de drie parkeerplaatsen voor het gebouw had gezet, terwijl er op wandelafstand een groot plein is.

Iemand moest verhuizen vandaag en die had zo borden gezet van “niet parkeren op 10/12 tussen 8 en 17”. Nu stonden er nog twee auto’s, inclusief loser zijn wrak.

Politie gebeld. Getakeld! + niet gekeurd en niet verzekerd :woohoo: The real kicker is dat die andere auto ook van hem was en ook gesleept is.

Had een tijdje terug gepost dat die loser van hierneffe al een jaar zijn auto op één van de drie parkeerplaatsen voor het gebouw had gezet, terwijl er op wandelafstand een groot plein is.

Iemand moest verhuizen vandaag en die had zo borden gezet van “niet parkeren op 10/12 tussen 8 en 17”. Nu stonden er nog twee auto’s, inclusief loser zijn wrak.

Politie gebeld. Getakeld! + niet gekeurd en niet verzekerd :woohoo: The real kicker is dat die andere auto ook van hem was en ook gesleept is.
Is aan het wachten om in de ergernissenthread @Loser te zien posten dat 1 of andere klojo zijn 2 auto's heeft laten slepen.

:p

Zo meteen word ik opgepikt voor een sociale verplichting waar ik momenteel weinig zin in heb.
Maar best fier dat ik er op een kwartier tijd wel in geslaagd ben mijn haar te brushen, make-up aan te brengen (en de helft weggooien omdat die al lang over datum is wegens "intensief aan de kant liggen"), mezelf in corrigerend ondergoed te wurmen (geen date dus, dan draag ik geen ondergoed waarvoor je een beitel nodig hebt) én netjes aan te kleden!
Zal misschien ook het enige positieve zijn van deze avond? 🤔
De avond is gelukkig veel beter meegevallen dan gevreesd! 🥳

Ik heb weinig met reclame spots online of op TV maar ik vind die Holiday reclame van Samsung wel goed gemaakt met die flip phone en dat meisje.

Veel vieze seks gehad dus..

Nee meestal zijn de dingen waar je geen zin in hebt uiteindelijk wel tof en vaak omgekeerd ook.
Bwoa, het was het afscheidsetentje van 1 van de mensen op het werk die ermee gestopt is. (Een absolute schat dus wou het zeker niet afzeggen voor hem) en gezien de omstandigheden, wel verstaanbaar dat ik er geen zin in had. 🤪

Ondanks het feit dat het al 2 jaar Corona is en mensen klagen dat ze nergens naartoe kunnen, is het op zaterdag en zondag hier altijd 100x rustiger en is iedereen in praktijk gewoon - NIET THUIS en ergens aan het shoppen of aan het wandelen in de natuur. :tongue:

Nu goed, het is vandaag voor de afwisseling eens goed weer. Het was over de koppen rollen in de winkelstraat hier.
Echt precies zondagmarkt en ik moest daar even in de buurt zijn :)

Ik ben dan maar terug naar huis gereden want ik voelde mij niet op mijn gemak met zoveel volk.

Deze ochtend ook een mooi loopje gedaan ... schitterend loopweer ..

Terug
Bovenaan