Stel U voor dat ge hiermee getrouwd zijt...![]()
![]()
Die hare vent wou gewoon poepen... krijgt ge dan een kreftend wijf terug met "who are you" en dan krabt ze uw gezicht nog es open
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel U voor dat ge hiermee getrouwd zijt...![]()
![]()
.Yup zitten er bij mij op het werk ook die dat krijgen.Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.
Ik moet 20 km enkele rit en moest ik iedere dag met de fiets gaan dan heb ik meer dan 200€ fietsvergoeding.![]()
Ja wij moeten zelf onze route doorgeven (de veiligste, niet per se de kortste), maar er zijn er ook die een omweg opschrijven en dan langs de kortste weg komen. Scheelt soms bijna 5km per rit.Yup zitten er bij mij op het werk ook die dat krijgen.
Alleen, het toont ook soms weer de aard van het beestje.
Sommigen steken de fiets bij slecht weer in de auto, rijden tot aan de rand van stad, en fietsen vandaar naar werk.
Schoon verdiend...

Awel? Waarom niet?Yup zitten er bij mij op het werk ook die dat krijgen.
Alleen, het toont ook soms weer de aard van het beestje.
Sommigen steken de fiets bij slecht weer in de auto, rijden tot aan de rand van stad, en fietsen vandaar naar werk.
Schoon verdiend...

. Diegene die met de fiets gaan krijgen wel een elektrische van de firma en mogen er ook gratis laden, maar dat is voor mij dan weer net te ver.
Binnen de overheid wordt dat meestal zo gedaan. Iedere slide in 2 talen en de slide in de andere landstaal wordt getoond.![]()
BEKIJK - Vorige regering blikt terug op coronabeleid: "PowerPoint-persconferentie was communicatiefout" | VRT NWS Nieuws
De persconferentie van de Nationale Veiligheidsraad waar met een PowerPoint de coronaversoepelingen werden voorgesteld, was "een communicatiefout". Dat zegt toenmalig minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem (CD&V) vanavond in "Op slot" op Canvas, een nieuwe reeks over de coronacrisis...www.vrt.be
Wat bij mij vooral blijft hangen van die befaamde powerpoint was dat de slides op het scherm steevast in de omgekeerde landstaal van de spreker waren. Achteraf heb ik dan ontdekt dat die een vrij courant gegeven is binnen de politiek. Totaal wereldvreemd natuurlijk om dat ook bij dergelijke externe communicatie te doen.
Awel? Waarom niet?![]()
Die ziet er zo gezond uit.. Moet dat broodje niet helemaal doorweekt zijn van het vet en de groenten net niet rot genoeg om weg te gooien?Hoe een echte (Limburgse) kebab (uiteraard half pikant) er moet uitzien:
![]()
![]()