Je glimlach van vandaag

Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.

Ik moet 20 km enkele rit en moest ik iedere dag met de fiets gaan dan heb ik meer dan 200€ fietsvergoeding. 😮
Yup zitten er bij mij op het werk ook die dat krijgen.
Alleen, het toont ook soms weer de aard van het beestje.
Sommigen steken de fiets bij slecht weer in de auto, rijden tot aan de rand van stad, en fietsen vandaar naar werk.

Schoon verdiend...

Sommigen steken de fiets bij slecht weer in de auto, rijden tot aan de rand van stad, en fietsen vandaar naar werk.

Schoon verdiend...
Ja wij moeten zelf onze route doorgeven (de veiligste, niet per se de kortste), maar er zijn er ook die een omweg opschrijven en dan langs de kortste weg komen. Scheelt soms bijna 5km per rit.

Ik heb jaren een fietsvergoeding gekregen voor die ene km die ik naar het werk wandelde of fietste. Dat was net genoeg om per jaar 1 paar schoenen te kopen of zoiets :)

OT: na, gene zever, 2 maanden het bakske van de tv kwijt te zijn heb ik het eergisteren per toeval gevonden... in de tv kast weggestoken. Da's zo dat typische vrouwelijke 'opruimen' van alle shit overal weg te steken en niks meer te vinden. Mijn schoonma ik komen 'helpen' deze week en ik vond mijn grillplaat gisteren terug onder ne zak kleren die voor de container zijn. Voor de rest is een gouden mens ze :)

Laatst bewerkt:
265750541-10161421003273056-623401099417214501-n.png

Is dat Robert Smith of Annemie Turtelboom? :unsure:

Schoon verdiend...
Awel? Waarom niet? :unsure:
Niet dat ik dat doe, op mijn vorig werk kreeg ik geen cent voor te gaan per fiets (wat ik trouwens dagelijks deed, het jaar rond), en nu krijg ik 2 euro per dag om met de auto te gaan, terwijl het me maar 1 euro kost aan brandstof :unsure:. Diegene die met de fiets gaan krijgen wel een elektrische van de firma en mogen er ook gratis laden, maar dat is voor mij dan weer net te ver.

Wat bij mij vooral blijft hangen van die befaamde powerpoint was dat de slides op het scherm steevast in de omgekeerde landstaal van de spreker waren. Achteraf heb ik dan ontdekt dat die een vrij courant gegeven is binnen de politiek. Totaal wereldvreemd natuurlijk om dat ook bij dergelijke externe communicatie te doen.

Muziek, het blijft een van de dingen waarvoor ik dankbaar ben dat ons brein zich zo heeft ontwikkeld dat sommigen in staat zijn het te maken en we er van kunnen genieten.
De dag afsluiten met Pink Floyd en wat leesgerief. Zalige glimlach.

Wat bij mij vooral blijft hangen van die befaamde powerpoint was dat de slides op het scherm steevast in de omgekeerde landstaal van de spreker waren. Achteraf heb ik dan ontdekt dat die een vrij courant gegeven is binnen de politiek. Totaal wereldvreemd natuurlijk om dat ook bij dergelijke externe communicatie te doen.
Binnen de overheid wordt dat meestal zo gedaan. Iedere slide in 2 talen en de slide in de andere landstaal wordt getoond.

En heel vaak heel veel tekst, en te uitgebreid, en saai,..

Mijn vriendin heeft een nieuwe job! Ze was haar oude strontbeu, wilde iets dichter bij huis en dat is super gelukt: in februari start ze aan de gemeente. En nog eens een vaste benoeming er bovenop! Het is wel vier vijfde dus het loon gaat wat lager liggen maar dat weegt niet op tegen alle pro's.

Terug
Bovenaan