Je glimlach van vandaag

Pakketjesdiensten laten hier vaak pakjes achter in de inkomhal (die niet op slot is, brievenbussen staan er enzo). Sinds ik hier woon, heb ik de reflex gehad om de pakjes van anderen naar de gang te brengen zodat ze veilig staan.

Geen idee of ze dat konden appreciëren, tot vandaag, blijkbaar heeft iemand anders de pakjes van mijn onderbuur en mij "in veiligheid" gebracht :)

eindejaarstoelage, premie, terugtrekken belastingen en einde periode dus van twee maanden alle onregelmatige prestaties bovenop de gewone pré. Zo slecht is de maand december op zich ook niet.

overuren, weekends af en toe en fietsvergoeding :p .

(zo overdreven veel is dat dus zeker niet :p ).
Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.

Ik moet 20 km enkele rit en moest ik iedere dag met de fiets gaan dan heb ik meer dan 200€ fietsvergoeding. 😮

Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.

Ik moet 20 km enkele rit en moest ik iedere dag met de fiets gaan dan heb ik meer dan 200€ fietsvergoeding. 😮
feit heb al oprecht gedacht om mij ne speed Pedelec te kopen en mij als t goei weer is er 50-60 ofzo per dag te doen. evenlang onderweg als met de trein +- en de speed Pedelec is echt wel rap terugverdient... . Nu doe ik er 8 en dat levert effectief al een goei 40 de maand op.

had ik eigenlijk moeten doen; die mannen zijn wellicht overwerkt en er is hier altijd over van takeaway.

Gisteren onze Post NL kerel een cola’ke gegeven. Kerel altijd super vriendelijk als ik em zie en altijd volle gas. Lopen naar de voordeur, bellen, terug naar zijn camionette en dan vriendelijk zwaaien. Gisteren deed ik direct de deur open en vroeg ik of hij cola’ke wou. Kwam hij snel terug gelopen en paar keer dank u. Topgast. Hoop dat het hem even veel deugd deed als mij.

Screenshot-2021-12-08-21-41-22-97-45e686c594768066ad9911d54d96f72b.jpg

Verleden maand een item via Steam voor 0.06€ en nu een foto op 500px voor 0.07$. Het geluk lacht me toe.

Als het zo doorgaat koop ik mij binnenkort een (zand)kasteel in Knokke

Terug
Bovenaan