Je glimlach van vandaag

,Sinds ik van Gent naar Antwerpen verhuisd ben amper nog kebab gegeten. In Gent zien die zaken er precies allemaal veel hygiënischer uit. De eerste keer dat ik een kebab at in A'pen direct buikgriep. Wsl is het cliché van het vlees dat 12 dagen ligt te draaien daar ook echt waar, gezien je er ook nooit klanten behalve jezelf ziet. Ik gok dat 90% van de Antwerpse kebabzaken alleen bestaat om drugsgeld wit te wassen.

,Sinds ik van Gent naar Antwerpen verhuisd ben amper nog kebab gegeten. In Gent zien die zaken er precies allemaal veel hygiënischer uit. De eerste keer dat ik een kebab at in A'pen direct buikgriep. Wsl is het cliché van het vlees dat 12 dagen ligt te draaien daar ook echt waar, gezien je er ook nooit klanten behalve jezelf ziet. Ik gok dat 90% van de Antwerpse kebabzaken alleen bestaat om drugsgeld wit te wassen.
Ik dacht dat was om granaten te testen

Mijn Spotify playlist van meest gespeeld in 2021. Van een aantal nummers was ik al vergeten dat ik ze eindeloos op repeat had op bepaalde momenten afgelopen jaar, maar als ik die playlist nu afspeel denk ik toch weer van 'verdomme Sir.Killalot, ge hebt smaak!'.

Welk ras als ik mag zo vrij zijn? Wij staan op de wachtlijst voor een Ierse Setter, normaal dit voorjaar al! :)
een pluizige herderskruising uit het asiel exact ras (voorlopig?) onbekend. Voornaamste zaak was overeenkomen met een andere hond maar dat blijkt geen probleem (al een terriër rondlopen die in zen puberjaren zit).

Helaas, de wasmachine gaat defect in de laatste maand van de garantie. Man van VDB komt langs en ziet het probleem al. Binnenkort gaat heel de voorkant vervangen worden inclusief het zeepbakje. Kunnen we er weer een tijdje tegen.

Terug
Bovenaan