Je glimlach van vandaag

Delphine in ‘Dancing With The Stars

In het begin was het paleis -volgens de geruchten- erg ontstemd over haar deelname, tot men doorkreeg dat de gemiddelde Belgische burger er niet echt wakker van ligt. Sindsdien is het 'stil' gebleven.

Ik heb eigenlijk ook nergens negatieve commentaren gelezen over haar deelname buiten wat idioten op HLN of zo. Ik heb ook nooit niemand horen klagen, dat Koning Filip af en toe deelneemt aan loopwedstrijden tussen het 'volk'. :tongue:

Uiteindelijk zijn het ook maar gewone mensen.

En ik die dacht dak een traumatische jeugdherinnering had omdak mijn ouders ooit es had horen poepen.

Van de week es afgesproken met een vriendin die ik al 15 jaar ofzo niet meer gezien had samen met haar nieuwe vriend.
Om een of andere reden komen we daar uit op een verhaal ivm haar jeugdtrauma.

Blijkbaar was ze als 11-jarige met haar broer es gaan rond snuisteren in de slaapkamer van haar ouders.
Vond ze daar in de schuif van een nachtkastje dia's. Ze dacht fijne vakantie dia's ofzo (jaren 90, you know) te vinden.

Bekijkt ze die te goei. Waren dat dia's van haar ouders die aan 't poepen waren.
Voor één of andere reden bekijkt ze die uitvoerig met haar zus en ziet ze da die genomen zijn in hun vakantiehuisje van de zomer ervoor in Oostende.
Terwijl ze met haar broer erlangs vredig sliep 😅

Nu ze had hare nieuwe vriend mee, en die kende da verhaal. Maar die zei dat em op het kerstdiner ging binnenkomen op zijn Spaans met de gevleugelde woorden "Buenos Dias"

Ik ging strike :rofl:

Oudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden: kartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.

Hele dag door met hoofdpijn aan de zetel gekluisterd, nog als reactie op het vaccin van gisteren. Tussen het rusten door wat op Netflix “gezapt” en beland bij The Show Must Go On: The Queen + Adam Lambert Story en vanavond was het ook nog eens Bohemian Rhapsody op 1. Wat een icoon.

Oudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1638688390955.jpeg

kartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.
ah

Oudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden: kartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.

Is Fortnite nog steeds populair bij de jonge kinderen? Ondertussen al een paar jaar geleden een patiëntje gehad op het werk die uit het niets opeens aan mij vroeg: "Speel jij ook Fortnite?". Ik wist gelukkig wel wat de game inhield. Maar dat is dus al geleden van voor de mondmaskerplicht.

Is Fortnite nog steeds populair bij de jonge kinderen? Ondertussen al een paar jaar geleden een patiëntje gehad op het werk die uit het niets opeens aan mij vroeg: "Speel jij ook Fortnite?". Ik wist gelukkig wel wat de game inhield. Maar dat is dus al geleden van voor de mondmaskerplicht.
Het is bij ons (dank op blote knietjes) niet meer zo intens als een jaar of twee terug maar elk nieuw hoofdstuk heeft hij toch wel voldoende doelen om een heel eind te spelen. Maar het stadium van ‘kijk mama *vertelling van 6 uur*’ is overgeschakeld naar Roblox.

Het is bij ons (dank op blote knietjes) niet meer zo intens als een jaar of twee terug maar elk nieuw hoofdstuk heeft hij toch wel voldoende doelen om een heel eind te spelen. Maar het stadium van ‘kijk mama *vertelling van 6 uur*’ is overgeschakeld naar Roblox.

Ok Roblox heb ik wel moeten opzoeken 😅. Ik zal er wel weer inrollen één keer dat ons dochtertje is geboren, maar ja die houden zich dan weer bezig met dingen waar ik al helemaal niets van af ken.

Hele dag door met hoofdpijn aan de zetel gekluisterd, nog als reactie op het vaccin van gisteren. Tussen het rusten door wat op Netflix “gezapt” en beland bij The Show Must Go On: The Queen + Adam Lambert Story en vanavond was het ook nog eens Bohemian Rhapsody op 1. Wat een icoon.
Gisterenavond ook Bohemian Rhapsody gezien. Die docu op Netflix moet ik eens opzoeken, enkele jaren geleden Queen + Adam Lambert gezien in het Sportpaleis en dat was zeker de moeite!

Terug
Bovenaan