D
Deleted member 451
Guest
Woman reportedly breastfed cat on Delta Airlines flight
A woman on a Delta Airlines flight was reportedly busted breastfeeding her cat
lol, ben ook kattenliefhebber, maar dit

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom is hij niet op?Den halve kebab van gisteren steekt in den oven![]()
Al gekeken , kandidaten zijn idd cringy maar ik heb toch wat nieuwe technieken en ideeën meegepikt.De kandidaten zijn cringe, maar Amaury Guichon heeft een Netflix-show.![]()

Ja?Uiteindelijk zijn het ook maar gewone mensen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden:
ahkartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.
Oudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden: kartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.
Het is bij ons (dank op blote knietjes) niet meer zo intens als een jaar of twee terug maar elk nieuw hoofdstuk heeft hij toch wel voldoende doelen om een heel eind te spelen. Maar het stadium van ‘kijk mama *vertelling van 6 uur*’ is overgeschakeld naar Roblox.Is Fortnite nog steeds populair bij de jonge kinderen? Ondertussen al een paar jaar geleden een patiëntje gehad op het werk die uit het niets opeens aan mij vroeg: "Speel jij ook Fortnite?". Ik wist gelukkig wel wat de game inhield. Maar dat is dus al geleden van voor de mondmaskerplicht.
Het is bij ons (dank op blote knietjes) niet meer zo intens als een jaar of twee terug maar elk nieuw hoofdstuk heeft hij toch wel voldoende doelen om een heel eind te spelen. Maar het stadium van ‘kijk mama *vertelling van 6 uur*’ is overgeschakeld naar Roblox.
. Ik zal er wel weer inrollen één keer dat ons dochtertje is geboren, maar ja die houden zich dan weer bezig met dingen waar ik al helemaal niets van af ken.Verdiep je alvast maar uitvoerig in unicorns!Ok Roblox heb ik wel moeten opzoeken. Ik zal er wel weer inrollen één keer dat ons dochtertje is geboren, maar ja die houden zich dan weer bezig met dingen waar ik al helemaal niets van af ken.

Gisterenavond ook Bohemian Rhapsody gezien. Die docu op Netflix moet ik eens opzoeken, enkele jaren geleden Queen + Adam Lambert gezien in het Sportpaleis en dat was zeker de moeite!Hele dag door met hoofdpijn aan de zetel gekluisterd, nog als reactie op het vaccin van gisteren. Tussen het rusten door wat op Netflix “gezapt” en beland bij The Show Must Go On: The Queen + Adam Lambert Story en vanavond was het ook nog eens Bohemian Rhapsody op 1. Wat een icoon.