Ook al.
Wel ne zalige kadee![]()
Haha Aptil inderdaad zalige kerel! Beste pita van aalst en omstreken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al.
Wel ne zalige kadee![]()

Oei, dan is ‘t iemand anders!Neje, ik zit nog een kilometer of 15 naar het noorden![]()

Ik dacht dat was om granaten te testen,Sinds ik van Gent naar Antwerpen verhuisd ben amper nog kebab gegeten. In Gent zien die zaken er precies allemaal veel hygiënischer uit. De eerste keer dat ik een kebab at in A'pen direct buikgriep. Wsl is het cliché van het vlees dat 12 dagen ligt te draaien daar ook echt waar, gezien je er ook nooit klanten behalve jezelf ziet. Ik gok dat 90% van de Antwerpse kebabzaken alleen bestaat om drugsgeld wit te wassen.
qft De Star is nog altijd los den beste kebab die ik ooit gegeten heb, en ik heb er in Antwerpen en Leuven genoeg geprobeerd en in de Kempen in zijn geheel ookStar ofc. Zijn ze niet aan't werken aan de Troja nu?![]()
.Star ofc. Zijn ze niet aan't werken aan de Troja nu?![]()
Mijn nieuwe favoriete members!qft De Star is nog altijd los den beste kebab die ik ooit gegeten heb, en ik heb er in Antwerpen en Leuven genoeg geprobeerd en in de Kempen in zijn geheel ook.
Welk ras als ik mag zo vrij zijn? Wij staan op de wachtlijst voor een Ierse Setter, normaal dit voorjaar al!ne nieuwe woef binnenkort.

Of Pita of Pitta?Is 't kebab of kebap?
Of fritten of frieten?Of Pita of Pitta?
Heb je nu werkelijk je avatar veranderd in time loop van je airfryer?Of fritten of frieten?

Hij deelt zijn passie!Heb je nu werkelijk je avatar veranderd in time loop van je airfryer?![]()

een pluizige herderskruising uit het asiel exact ras (voorlopig?) onbekend. Voornaamste zaak was overeenkomen met een andere hond maar dat blijkt geen probleem (al een terriër rondlopen die in zen puberjaren zit).Welk ras als ik mag zo vrij zijn? Wij staan op de wachtlijst voor een Ierse Setter, normaal dit voorjaar al!![]()
Hey, met al de tijd die ik uitspaar met gewoon alles in de airfryer of microgolfoven te smijten, heb ik niets beter te doen dan zulke onzin.Heb je nu werkelijk je avatar veranderd in time loop van je airfryer?![]()
Spam het honden-topic maar vol met foto's dan!een pluizige herderskruising uit het asiel exact ras (voorlopig?) onbekend. Voornaamste zaak was overeenkomen met een andere hond maar dat blijkt geen probleem (al een terriër rondlopen die in zen puberjaren zit).