Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had het nog niet gelezen..Iemand van slechte wil zou nog kunnen opperen dat hij inderdaad een micropenis zou hebben als hij van jou kwam, dus dat een DNA test nu inderdaad dubbelop geworden is. Maar hier zit niemand van slechte wil.

(en het spel zelf, net uitgespeeld)Ge hebt de dudes toch es laten proeven van uw frietje he?meh 'gaan halen'; hier kwam de takeaway kerel samen met de amazon delivery guy aan om 19u. wat een tijd om levend te zijn.
had ik eigenlijk moeten doen; die mannen zijn wellicht overwerkt en er is hier altijd over van takeaway.Ge hebt de dudes toch es laten proeven van uw frietje he?
Wat moet jij soms doen van onregelmatige prestaties?eindejaarstoelage, premie, terugtrekken belastingen en einde periode dus van twee maanden alle onregelmatige prestaties bovenop de gewone pré. Zo slecht is de maand december op zich ook niet.
overuren, weekends af en toe en fietsvergoedingWat moet jij soms doen van onregelmatige prestaties?
.
).Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.overuren, weekends af en toe en fietsvergoeding.
(zo overdreven veel is dat dus zeker niet).

feit heb al oprecht gedacht om mij ne speed Pedelec te kopen en mij als t goei weer is er 50-60 ofzo per dag te doen. evenlang onderweg als met de trein +- en de speed Pedelec is echt wel rap terugverdient... . Nu doe ik er 8 en dat levert effectief al een goei 40 de maand op.Aja ik wist niet dat je weekends had. Wel geschrokken van de fietsvergoeding bij ons.
Ik moet 20 km enkele rit en moest ik iedere dag met de fiets gaan dan heb ik meer dan 200€ fietsvergoeding.![]()
had ik eigenlijk moeten doen; die mannen zijn wellicht overwerkt en er is hier altijd over van takeaway.
![]()
Verleden maand een item via Steam voor 0.06€ en nu een foto op 500px voor 0.07$. Het geluk lacht me toe.
Als het zo doorgaat koop ik mij binnenkort een (zand)kasteel in Knokke