Getrouwd 
(@crew nadat mijn vrouw het heeft gelezen kunnen we verplaatsen naar de stomme stoot van de dag thread)

(@crew nadat mijn vrouw het heeft gelezen kunnen we verplaatsen naar de stomme stoot van de dag thread)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Proficiat!Getrouwd
Op ne zondagochtend dan nog begot!Getrouwd
)Proficiat. Met deze wending is er nog hoop in de Dating thread.Getrouwd
Kging et just zeggen, Mulan, 05:20 op ne zondag ochtendOp ne zondagochtend dan nog begot!

Duidelijk kinderloosKging et just zeggen, Mulan, 05:20 op ne zondag ochtend![]()

En gij gelooft dat uw vrouw daar toestemming voor gaat geven.Getrouwd
Nope, lang voorbij die fase welDuidelijk kinderloos![]()

Lucky you. Nouja, ik moet hier eigenlijk ook niet klagen. Dochter slaapt in het weekend toch al tot 7.Nope, lang voorbij die fase wel![]()
Er komen mooiere tijden aan. Onze puber van de straat haalt de zondagmorgen koffiekoeken en maakt warme chocolademelk.Lucky you. Nouja, ik moet hier eigenlijk ook niet klagen. Dochter slaapt in het weekend toch al tot 7.
Que? Ik ben al wel even van de dating markt hoorProficiat. Met deze wending is er nog hoop in de Dating thread.
.Vandaar ook NA dat ze het gelezen heeft natuurlijkEn gij gelooft dat uw vrouw daar toestemming voor gaat geven.

Misschien moet je er nu nog een maken, kwestie van opvolging te hebbenEr komen mooiere tijden aan. Onze puber van de straat haalt de zondagmorgen koffiekoeken en maakt warme chocolademelk.
Alleja nu toch nog want binnen een jaar of 4 zal hij liggen stinken in zijn bed van uit te gaan. Maar dan is zijn broer op die leeftijd. Dus we zitten wel een aantal jaren goed.

Die 2 chocoladekoeken per week wegen niet op tegen de dagelijkse straattaal.Misschien moet je er nu nog een maken, kwestie van opvolging te hebben![]()
Zij sliep tot 6u20, maar 1x gehoord vannacht. She screwed me up 4 many years!Lucky you. Nouja, ik moet hier eigenlijk ook niet klagen. Dochter slaapt in het weekend toch al tot 7.

Ja, uw lichaam zal nooit meer hetzelfde zijn na die zwangerschapZij sliep tot 6u20, maar 1x gehoord vannacht. She screwed me up 4 many years!![]()

Ne keer ze buiten is en ik er geen kosten meer aan heb, lost de plastisch chirurg dat wel op!Ja, uw lichaam zal nooit meer hetzelfde zijn na die zwangerschap![]()

Aan sommige oude huizen is er ook geen beginnen aan en sloop je beter heel de boel.Ne keer ze buiten is en ik er geen kosten meer aan heb, lost de plastisch chirurg dat wel op!![]()
Ik ben niet het type dat "tot op het geraamte" zou gaan, fatshamer!!!Aan sommige oude huizen is er ook geen beginnen aan en sloop je beter heel de boel.
Tegen dat je daar ook bent.Ik ben niet het type dat "tot op het geraamte" zou gaan, fatshamer!!!

De enige ambitie om daar te geraken, is als dooie!Tegen dat je daar ook bent.![]()