Je glimlach van vandaag

Ok, tis een beetje een rare glimlach maar ik denk dat ik niet alleen ben: wanneer je een buikgriep hebt type ‘het komt er langs alle kanten uit’ en je bereikt dat moment waar je weliswaar slap als een vaatdoek bent maar je voelt dat wat er uit moest, er uit is. Opluchting.

Ok, tis een beetje een rare glimlach maar ik denk dat ik niet alleen ben: wanneer je een buikgriep hebt type ‘het komt er langs alle kanten uit’ en je bereikt dat moment waar je weliswaar slap als een vaatdoek bent maar je voelt dat wat er uit moest, er uit is. Opluchting.
@Green Mamba Tis gewoon dat oudste zoon en ik sinds vannacht zó ziek geweest zijn, dat gevoel van ‘ah ik denk dat het aan het kenteren is’ is echt een opkikker.

Goeie daad gedaan se.
Kwam met mn stepke terug van de gym.
Zie ik ineens ne auto gewoon de ring oprijden zonder voorrang te geven. Die op de ring gooit alles dicht en ik hoor ne slag.
Hij had die geraakt en die achter hem was dan op hem gereden.
Nu, de schade was miniem.
Maar die geen voorrang gaf reed door, dus ik zn nummerplaat onthouden en die mensen mijne nummer gegeven.
Die waren content 😁

De echo op 20 weken was vandaag. Blijkbaar is dat een belangrijke? Geen enkele fysieke afwijking, buiten dat hij wat te groot is, maar dat zegt niet veel volgens gynaecoloog. Had ook een enorme penis, dus een DNA-test is overbodig om zeker te zijn of die van mij is.

De echo op 20 weken was vandaag. Blijkbaar is dat een belangrijke? Geen enkele fysieke afwijking, buiten dat hij wat te groot is, maar dat zegt niet veel volgens gynaecoloog. Had ook een enorme penis, dus een DNA-test is overbodig om zeker te zijn of die van mij is.
Heeft uw vrouw nu al gezegd wie de echte papa is? :rofl:

Iemand van slechte wil zou nog kunnen opperen dat hij inderdaad een micropenis zou hebben als hij van jou kwam, dus dat een DNA test nu inderdaad dubbelop geworden is. Maar hier zit niemand van slechte wil.

Tis een re-make?
De eerst was om te lachen?

Dat doet me denken aan iemand waar ik vroeger nu en dan eens een karwei voor deed. Dat was vader en oudste zoon die samen werken. Toen mijn vrouw zwanger was van ons eerste kind begon die dan zo wat te vertellen en te doen om dan te zeggen dat kinderen wat als pannenkoeken zijn, de eerste is altijd zo wat mislukt. Staat die zoon daar bij te luisteren en wanneer die dat hoort barst die gewoon in een slappe lach uit, die vond dat zo'n goeie mop. Ik geloof dat er toch wat waarheid in zat in hun situatie.

Laatst bewerkt:
Gij gaat ongetwijfeld zo'n papa zijn die de navelstreng aanziet voor de piemel bij de geboorte hé.

(Fijn nieuws natuurlijk, dat wat te groot is ook met een korrel zout te nemen want die metingen zijn niet altijd even fantastisch en betekent ook niet per se dat hij op het einde van de rit groot zal zijn)

Gij gaat ongetwijfeld zo'n papa zijn die de navelstreng aanziet voor de piemel bij de geboorte hé.

(Fijn nieuws natuurlijk, dat wat te groot is ook met een korrel zout te nemen want die metingen zijn niet altijd even fantastisch en betekent ook niet per se dat hij op het einde van de rit groot zal zijn)
Zo erg ben ik nog niet. :lol:

En inderdaad, dat zei gynaecoloog ook. We moeten geen gigant verwachten op het eind, maar klein zal hij ook niet worden.

Ik had het nu even niet over de penis. Een kabouter heb ik nu liever ook niet als zoon, ge vindt daar nergens deftige kledij voor.
Kom kom niet overdrijven. Imo maakt het niet uit of die nu groot of klein zal zijn, de dag dat hij zich aan de wereld toont zal het in uw ogen toch perfect zijn.

Terug
Bovenaan