Je glimlach van vandaag

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

262356819_1456093894786613_6301088515809077466_n.jpg

Komt zo in de krant als nr 13. "uitgemergeld gelaat" :ROFLMAO:
Jimmy Sommerville moet gaan oppassen als ze nr 8 gaan zoeken.

Gisteren ook die foto's gekregen op het werk. Ik heb er wel 2 waarvan ik twijfel of ik ze ken..
Die rastaman en dan 1 met een baard. (heb nu wel de fotos van de krant niet bekeken dus ik weet niet of ze daar ook tussen staan)

edit: ondertussen eens gekeken. Nummer 4 is toch Hazard? Dat is dan ook de reden dat hij niet mee aan het trainen is met Real.

Maar ja dat zijn van die kenmerken waardoor ze allemaal op elkaar lijken. Want die dat ik ken zie ik nu niet direct mee doen aan zo een betoging.
Ook al gezien. Vrijdag dagje rust en mijn middageten is bij deze al geregeld.

Laatst bewerkt:
Gisteren ook die foto's gekregen op het werk.

Ook al gezien. Vrijdag dagje rust en mijn middageten is bij deze al geregeld.
Werk? Niemand raakt hier nog op zijn werk!

Wel zot hoe het anders kan zijn op een paar km van elkaar he. Jullie geen gas, water of telenet meer, maar er wel voor moeten werken, en wij op ons privé-eiland wat zitten chillen terwijl we betaald worden. En zeggen dat we dezelfde opleiding gehad hebben. Keuzes kunnen toch veel uitmaken in 't leven.

Werk? Niemand raakt hier nog op zijn werk!

Wel zot hoe het anders kan zijn op een paar km van elkaar he. Jullie geen gas, water of telenet meer, maar er wel voor moeten werken, en wij op ons privé-eiland wat zitten chillen terwijl we betaald worden. En zeggen dat we dezelfde opleiding gehad hebben. Keuzes kunnen toch veel uitmaken in 't leven.
kortom: de ene is geboren voor het ongeluk en de andere niet.

Feit dat ik nog 10 jaar langer voor Luc gewerkt heb zegt ook al genoeg over wie de slimste is van ons 2. :unsure:

Terug
Bovenaan