Je glimlach van vandaag

Ik kom van Stockholm een maand terug ge moet het mij niet vertellen onder de 7 euro geen pils te vinden. Op restaurant al gauw naar de 10 euro t stuk voor een simpel biertje.
Idd paar jaar geleden in Bergen, Noorwegen eens een lokaal bier besteld. 13 euro en het was zeker niet uitzonderlijk lekker. Wel voor’t werk :unsure:

Idd paar jaar geleden in Bergen, Noorwegen eens een lokaal bier besteld. 13 euro en het was zeker niet uitzonderlijk lekker. Wel voor’t werk :unsure:
Sleepy Bulldog was in Stockholm nog wel redelijk lekker en maar de prijs van de gewone pils. Voor de rest weinig tot niks speciaal gevonden nee.

Sleepy Bulldog was in Stockholm nog wel redelijk lekker en maar de prijs van de gewone pils. Voor de rest weinig tot niks speciaal gevonden nee.
In 2014 in Helsinki was het € 5-7 voor een lokaal bier als ik me niet vergis, en € 9 voor een onnozele Stella.
Wel maar € 5/kg voor verse zalm though, maar daar ben je op café weinig mee.

Teams vergadering met een collega wiens kinderen thuis zijn in quarantaine. Het is zijn beurt om op de kinderen te letten. Die jongste is haar huiswerk aan het doen, dus tijdens de meeting alle 5 minuten op de achtergrond:
"Knap gedaan!"
"Goed zo!"
"Blijf zo bezig"
:laugh:

Teams vergadering met een collega wiens kinderen thuis zijn in quarantaine. Het is zijn beurt om op de kinderen te letten. Die jongste is haar huiswerk aan het doen, dus tijdens de meeting alle 5 minuten op de achtergrond:
"Knap gedaan!"
"Goed zo!"
"Blijf zo bezig"
:laugh:
Is het Gert Verhulst tegen Victor?

Londen zonder extra kosten volledig herboekt naar mei :love: . Op je vrijdag den 13de dan nog :coolbrows:

(Helaas zal dit wel willen zeggen dat we in mei in golf x zitten maar goed).

Gisteren te horen gekregen dat dochterlief morgen mee naar huis mag na bijna 10 weken! :woohoo:

Wel nog even langs het UZ Leuven passeren voor een thuismonitor.
Normaal moet ze een volledig slaaponderzoek ondergaan (preventie wiegedood) voordat ze naar huis mag maar ze proberen dat al een hele tijd in de plannen in Leuven en het zal pas voor 14/12 zijn!

Ze zal dan ook weer twee daagjes in het ziekenhuis moeten verblijven :cry:

Fuck corona zo hard

De postbode die hier met een enorme smile en vrolijkheid een pakje aan de deur komt geven. Dat maakt toch uw dag wel.
Dat kan ik trouwens wel over alle postbodes hier zeggen. Allemaal even vriendelijk.
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden :)

Laatst bewerkt:

Komt zo in de krant als nr 13. "uitgemergeld gelaat" :ROFLMAO:

Brussel is al 20 keren afgebroken door allochtoon gespuis en nog nooit heb ik zo een gedetailleerd overzicht zien verschijnen . :')

Komt zo in de krant als nr 13. "uitgemergeld gelaat" :ROFLMAO:

Voor en na ge uzelf ziet staan op de frontpage van HLN

694

Terug
Bovenaan