Je glimlach van vandaag

Om een of andere reden nooit doorgehad dat ik nog op win7 zat op deze pc. :unsure:
Toch nog, jaren na datum, free upgrade kunnen krijgen via Microsoft. :cool:

De Gianni moest gewoon es een kakske doen:
Screenshot_20211130-143912_Samsung Internet.jpg

En de Johnny rook het peins ik:
Screenshot_20211130-144011_Samsung Internet.jpg

ja al bij al zou ik precies toch liever onze politici houden ipv de brave jongens hier op de foto. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het met hen aan het roer niet noodzakelijk beter zou gaan :unsure: .

ja al bij al zou ik precies toch liever onze politici houden ipv de brave jongens hier op de foto. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het met hen aan het roer niet noodzakelijk beter zou gaan :unsure: .
Schedelleer is natuurlijk niet woke genoeg om nog door te gaan voor een feit, maar als je die foto's ziet, kan je toch niet ontkennen dat je aan de vorm van hun hoofd toch al enige (afwezigheid van) intelligentie kan opmerken.

Allez, dit gaat toch duidelijk om de elite van de bevolking, de mensen die wel begrijpen wat er aan de hand is. Het staat zelfs gewoon op hun gezicht te lezen: "mommy always said I was special".

Over gekke gezichten gesproken. Ik zat gisteren in conf call met een collega, en die heeft dus echt een hoofd in de vorm van een gloeilamp. Hij is ook kalende, wat het allemaal nog wat accentueert. :rofl:

Over gekke gezichten gesproken. Ik zat gisteren in conf call met een collega, en die heeft dus echt een hoofd in de vorm van een gloeilamp. Hij is ook kalende, wat het allemaal nog wat accentueert. :rofl:
Heb je hem gevraagd wat zijn plotse geniale ingeving was?

Terug
Bovenaan