#geenvuiligheidinmijnlijfSommige staan precies strak
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#geenvuiligheidinmijnlijfSommige staan precies strak
Ze moete gewoon da vaccin mixen mee wa coke of wa xtc,#geenvuiligheidinmijnlijf
Dan is het CST ook niet meer nodig, gewoon eens met een lampje in de ogen schijnen.Ze moete gewoon da vaccin mixen mee wa coke of wa xtc,
Gvd elke zaterdag een boostershot
Ik weet het niet zo goed, niet zo goed te zien op foto 10Sommige staan precies strak

Foto nummer 10, die slaan we gewoon ies op haar gatIk weet het niet zo goed, niet zo goed te zien op foto 10![]()

Jimmy Sommerville moet gaan oppassen als ze nr 8 gaan zoeken.![]()
OPSPORINGSBERICHT. Politie wil identiteit weten van 19 personen op uit de hand gelopen coronabetoging: herkent u één van deze mensen?
De politie heeft dinsdag een opsporingsbericht verspreid om enkele betogers te identificeren die aanwezig waren op de uit de hand gelopen betoging tegen de coronamaatregelen in Brussel. Het gaat om in totaal 19 mensen.www.hln.be
Komt zo in de krant als nr 13. "uitgemergeld gelaat"![]()
Wat?!?
Is nummer 10 Tourist LeMC?![]()
OPSPORINGSBERICHT. Politie wil identiteit weten van 19 personen op uit de hand gelopen coronabetoging: herkent u één van deze mensen?
De politie heeft dinsdag een opsporingsbericht verspreid om enkele betogers te identificeren die aanwezig waren op de uit de hand gelopen betoging tegen de coronamaatregelen in Brussel. Het gaat om in totaal 19 mensen.www.hln.be
Komt zo in de krant als nr 13. "uitgemergeld gelaat"![]()
Wat?!?
Waar?!?
Tiens https://www.hln.be/brussel/politie-...ppers-op-black-lives-matter-protest~a74d9caa/Brussel is al 20 keren afgebroken door allochtoon gespuis en nog nooit heb ik zo een gedetailleerd overzicht zien verschijnen . :')
BkWat?!?
Waar?!?
"Persoon 10 is een jonge vrouw. Op het ogenblik van de feiten droeg ze een pet, een jas en een zwarte trui met rolkraag."Is nummer 10 Tourist LeMC?

Is die speciaal uit Engeland afgekomen om hier wat te komen rellen?![]()
Dieje is onschuldig, het is toch duidelijk te zien dat hij daar tegen zijn goesting is?
Ook al gezien. Vrijdag dagje rust en mijn middageten is bij deze al geregeld.
Werk? Niemand raakt hier nog op zijn werk!Gisteren ook die foto's gekregen op het werk.
Ook al gezien. Vrijdag dagje rust en mijn middageten is bij deze al geregeld.
kortom: de ene is geboren voor het ongeluk en de andere niet.Werk? Niemand raakt hier nog op zijn werk!
Wel zot hoe het anders kan zijn op een paar km van elkaar he. Jullie geen gas, water of telenet meer, maar er wel voor moeten werken, en wij op ons privé-eiland wat zitten chillen terwijl we betaald worden. En zeggen dat we dezelfde opleiding gehad hebben. Keuzes kunnen toch veel uitmaken in 't leven.

Zijn lobotomie is nog zichtbaar![]()
Dieje is onschuldig, het is toch duidelijk te zien dat hij daar tegen zijn goesting is?