Oldskooler
Well-known member
Vandaag een halve dag in de sauna gestoken.
Morgen een lange natuurwandeling.
Nu tijd voor:
Morgen een lange natuurwandeling.
Nu tijd voor:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cf moto 650mt, enige wat ik me beklaag is drop in power (kwam van VTR)Moet ik ook nog es doen. Dees jaar nog ni veel gebold.
Sinds ik op de r0 omvergekegeld ben mss nog 1000km gedaan.
Wat heb je gekocht?

Ben jij mijn vrouw?Wat ik zeg tegen de kinderen: rustig zijn, papa slaapt. Wat ik krijg: waarheidsgetrouw naspelen van de Slag om de Ardennen.
Niet uw vrouw maar onze kinderen zitten waarschijnlijk in hetzelfde battalion Zware INFANTerie…Ben jij mijn vrouw?
Ik sta met de nacht en ons 2 jongste hebben volledig WO 2 nagespeeld denk ik. Normaal slaap ik met oortjes in, maar ze lagen nog beneden.
Niet uw vrouw maar onze kinderen zitten waarschijnlijk in hetzelfde battalion Zware INFANTerie…
Een paar keer serieus uit je sloffen schieten helpt ook. En als ik wakker gemaakt wordt is dat mijn natuurlijke reflex om helemaal wild te worden.Ben jij mijn vrouw?
Ik sta met de nacht en ons 2 jongste hebben volledig WO 2 nagespeeld denk ik. Normaal slaap ik met oortjes in, maar ze lagen nog beneden.
Ja, en dan zie je zo diagonaal een hoofdje verschijnen dat ziet dat je ogen open zijn en roept: PAPA IS WAKKERRRR!!!!!Een paar keer serieus uit je sloffen schieten helpt ook. En als ik wakker gemaakt wordt is dat mijn natuurlijke reflex om helemaal wild te worden.
Als ik half in slaap gevallen ben in de zetel dan hoor ik ze beneden komen en verschrikt zeggen: "ssst papa slaapt"
Job well done.
1 keer heb ik me doodverschoten en ik denk dat de kleinste zijn trauma van daar komt. Toen hij een jaar of 3 was kwam hij altijd stil onze kamer binnen om te kijken of we nog sliepen.Ja, en dan zie je zo diagonaal een hoofdje verschijnen dat ziet dat je ogen open zijn en roept: PAPA IS WAKKERRRR!!!!!

ik vind het toch al wat te laat hoor. Ik geloof niet dat die mensen nog iets kunnen doen bij @straight_sixEn is jeugdzorg sindsdien ook betrokken bij de opvoeding?![]()
Een paar weken thuis laten van school je zag er bijna niks meer aan.En is jeugdzorg sindsdien ook betrokken bij de opvoeding?![]()
Hopelijk zonder de geurNa een half jaar hier in de bureau gelegen te hebben, de akoestische panelen eindelijk aan de muren en plafond gehangen. Wat een verschil. Niks echo meer, alles klinkt zo droog als een geitenkeutel.

zo droog als een amateuristische home studio? Of eerder zoals een vetplant bij een nihilistische 30 jaar oude single dad? ik zou niet weten hoe het anders te beschrijvenIk vraag mij nu af hoe een geitenkeutel klinkt?