Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vast contract gekregen op mijn stageplek! En met een beter loon dan ik verwacht had.![]()
Merci.Dat was bij Winlock zeker dat jij stage liep? Proficiat in ieder geval, veel succes met de nieuwe job! Als ze u een contract hebben aangeboden waar je stage liep, zal je wel iets goed hebben gedaan, dus dat komt wel goed. Uitstekend nieuws om het weekend in te zetten in ieder geval!
Meh, het is niet eens de zure variant.Respect!
Bedankt. Speelt goed binnen die van het Kruidvat zijn soms te hard.Respect!
Ik ben al verzuurd genoeg.Meh, het is niet eens de zure variant.
50% respect.
Liar liar pants on fire!Ik ben al verzuurd genoeg.
Liar liar pants on fire!

Ik had deze voormiddag es 3-4u tijd om te gamen. Ac valhalla opgezet en uiteindelijk 45min gespeeld, de boel vrijwillig afgezet.Vandaag voor het eerst in maanden es niets op de planning en die van mij was een groot deel van de dag weg.
Dus sinds 's morgens fifa aan t spelen, krijg ik ineens bericht of ik niet vandaag nog foto's kan maken voor 2 etenszaken hier.
Was mij toch al wa aan 't vervelen ondertussen dus dan heel de namiddag dat maar gedaan. Heel leuke namiddag gehad, mooie foto's gemaakt en mij geamuseerd.
Kan precies ook ni meer hele dagen gamen/mij vervelen zoals vroeger.![]()

"Vrijwillig" omdat je vrouw het "vroeg"?Ik had deze voormiddag es 3-4u tijd om te gamen. Ac valhalla opgezet en uiteindelijk 45min gespeeld, de boel vrijwillig afgezet.![]()
"Vrijwillig" omdat je vrouw het "vroeg"?
Dus uw kinderen zijn er beter in dan gij.Nee, gewoon geen zin meer in. Heb wat njam tv gekeken daarna.
Dus uw kinderen zijn er beter in dan gij.
Damn, zo herkenbaar >_>Ik had deze voormiddag es 3-4u tijd om te gamen. Ac valhalla opgezet en uiteindelijk 45min gespeeld, de boel vrijwillig afgezet.![]()

Moet ik ook nog es doen. Dees jaar nog ni veel gebold.Damn, zo herkenbaar >_>
Hier m'n mind clearing moto ritje achter de rug, kben nog altijd aant wennen aan de nieuwe motor maar de comfort-upgrade is a big win
Moest eens mn kop legen en dit is voor mij nog altijd de beste manier.