Je glimlach van vandaag

Van 17u tot 19u op het terras van ons kantoor, met zicht op de Schelde, in het zonnetje genoten van een lekker drankje. Gewoon heerlijk die nazomerdagen 🤩.

Vast contract gekregen op mijn stageplek! En met een beter loon dan ik verwacht had. :woohoo:

Dat was bij Winlock zeker dat jij stage liep? Proficiat in ieder geval, veel succes met de nieuwe job! Als ze u een contract hebben aangeboden waar je stage liep, zal je wel iets goed hebben gedaan, dus dat komt wel goed. Uitstekend nieuws om het weekend in te zetten in ieder geval!

Dat was bij Winlock zeker dat jij stage liep? Proficiat in ieder geval, veel succes met de nieuwe job! Als ze u een contract hebben aangeboden waar je stage liep, zal je wel iets goed hebben gedaan, dus dat komt wel goed. Uitstekend nieuws om het weekend in te zetten in ieder geval!
Merci.
En yes, het is bij Winlock. Voor mij is het daar echt ideaal. Vriendelijke collega's, en de mede-tekenaars zijn heel rustige, stille en behulpzame mensen.
Ik voel me er echt goed op mijn plaats. En de job is natuurlijk ook volledig mijn ding. Het zijn misschien wel altijd poorten om uit te tekenen, maar toch genoeg uitdagingen. En ik krijg gewoon tijd om de job verder goed aan te leren.
En op zich heb ik niets speciaal gedaan: gewoon altijd op tijd komen, rustig doorwerken en als een project gedaan is, zelf om een nieuw vragen.

Liar liar pants on fire!
1594356123941524729.jpg

Vandaag voor het eerst in maanden es niets op de planning en die van mij was een groot deel van de dag weg.

Dus sinds 's morgens fifa aan t spelen, krijg ik ineens bericht of ik niet vandaag nog foto's kan maken voor 2 etenszaken hier.
Was mij toch al wa aan 't vervelen ondertussen dus dan heel de namiddag dat maar gedaan. Heel leuke namiddag gehad, mooie foto's gemaakt en mij geamuseerd.

Kan precies ook ni meer hele dagen gamen/mij vervelen zoals vroeger. 😬

Vandaag voor het eerst in maanden es niets op de planning en die van mij was een groot deel van de dag weg.

Dus sinds 's morgens fifa aan t spelen, krijg ik ineens bericht of ik niet vandaag nog foto's kan maken voor 2 etenszaken hier.
Was mij toch al wa aan 't vervelen ondertussen dus dan heel de namiddag dat maar gedaan. Heel leuke namiddag gehad, mooie foto's gemaakt en mij geamuseerd.

Kan precies ook ni meer hele dagen gamen/mij vervelen zoals vroeger. 😬
Ik had deze voormiddag es 3-4u tijd om te gamen. Ac valhalla opgezet en uiteindelijk 45min gespeeld, de boel vrijwillig afgezet. :(

Ik had deze voormiddag es 3-4u tijd om te gamen. Ac valhalla opgezet en uiteindelijk 45min gespeeld, de boel vrijwillig afgezet. :(
Damn, zo herkenbaar >_>

Hier m'n mind clearing moto ritje achter de rug, kben nog altijd aant wennen aan de nieuwe motor maar de comfort-upgrade is a big win(y)
Moest eens mn kop legen en dit is voor mij nog altijd de beste manier.

Damn, zo herkenbaar >_>

Hier m'n mind clearing moto ritje achter de rug, kben nog altijd aant wennen aan de nieuwe motor maar de comfort-upgrade is a big win(y)
Moest eens mn kop legen en dit is voor mij nog altijd de beste manier.
Moet ik ook nog es doen. Dees jaar nog ni veel gebold.

Sinds ik op de r0 omvergekegeld ben mss nog 1000km gedaan.

Wat heb je gekocht?

Terug
Bovenaan