Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft totaal niks met aanstellerij te maken, maar met sommige mensen valt toch niet te praten, dus ga ik ook geen moeite doen.Veel. Ik noem het ook pure aanstellerij. Das nu toch echt een van de kleinste moeites da ge kunt doen?
Om de baard te trimmen moet het uiteraard niet, maar om je hoofdhaar te knippen is het nog steeds wettelijk verplicht.Amai dat is bij mijn barbier al lang niet meer hoor...
Ik krijg het gewoon benauwd met zo een masker op en dan kan je gaan hyperventileren of braken / overgeven. Dat is gewoon totaal geen fijn gevoel.Je geeft aan dat het niet ontspannend is omdat je een mondmasker moet opzetten. Vind ik toch ook redelijk vergezocht, daar merk je toch niet zoveel van![]()
Idem, ik gebruik ook enkel wegwerp en dan maakt het nog eens verschil of ze groot of klein zijn, we zijn met 2 met een "klein kopke" op het werk en als ik dan zo een veel te groot masker uit de voorraad van het werk moet nemen als ik een elastiek laat knappen, zit dat veel slechter en krijg ik er meer stress door.Die chirurgische maskers vallen goed mee qua benauwdheid (die moet je sowieso op bij de kapper). Stoffen mondmaskers vind ik beklemmender.
business trips komen ook terug op gang, sneller dan ik verwacht had maar wel fijne bevestiging dat het allemaal terug “normaliseert” (zowel qua covid als kostenbesparing). Mijn laatste was Côte d’Azur in februari 2020 en eerste is opnieuw Côte d’Azur maar dan in november![]()

Hebt ge gene collega nodig?Nadat ik dus mijn nieuwe job niet heb aangenomen,
mijn huidige baas er mee geconfronteerd.
Heb gezegd dat k nu al 2 jaar 2 dagen thuis ben door die corona cirque, werkloos.
dat ik ook volgend jaar 2 dagen per week wens thuis te blijven, maar dan wel betaald door hem.
Ik kan perfect mijn werk doen de 3 andere dagen van de week. Tot mijn grote verrassing gaat hij ermee akkoord.
Vind het wel niet fijn dat ik hem "chanteer" (hij ging me dat ook zonder die andere job aanbieding hebben gegeven zegt hij), maar goed.
result: me happy. Ik mag dus 2 dagen per week gaan shoppen, fietsen, .... op zijn kosten vanaf nieuwjaar. Maar moet wel bereikbaar zijn voor hem, en moet, indien nodig, eens een offerte opmaken dan s'avonds nog, als het dringend zou zijn.

Electrisch toch wel mag ik hopenHier ook, ik mag subiet de broodjes gaan halen met mijn stepke![]()

Hij woont in Hasselt, dan gaat hij te snel.Electrisch toch wel mag ik hopen![]()
Respect!1kg zak![]()
![]()
Nu even bekomen.