Je glimlach van vandaag

dit, ik vind dat er meer mensen met knappe ogen zijn dan mensen met een knap gezicht (mezelf incl). Eigenlijk was een masker en verbeelding dan toch een betere combinatie.
Idd, het is wel raar. Ik ben begonnen op mijn werk in de corona periode en eigenlijk veel mensen nooit echt gezien zonder mondmasker en ik had er vaak een totaal ander gezicht bij voorgesteld.

Het is wel tof om te zien dat iedereen precies zo gelukkig is zonder die maskers aan in de winkels.

Das gelijk hier int tankstation, daar werkte een knappe blonde. Verleden tijd want ze werkt er nog altijd en is ook nog altijd blond maareuh....

Verjaardagsfeestje van de zoon, door omstandigheden (gelukkig) in gesplitste groep, iedereen heeft mooi vakkundig rond de olifant in de kamer gedanst en hij heeft niks gemerkt en een geweldige dag gehad. Meer moet dat niet eigenlijk niet zijn

Verjaardagsfeestje van de zoon, door omstandigheden (gelukkig) in gesplitste groep, iedereen heeft mooi vakkundig rond de olifant in de kamer gedanst en hij heeft niks gemerkt en een geweldige dag gehad. Meer moet dat niet eigenlijk niet zijn
Care to explain? Tenzij het te persoonlijk is natuurlijk.

Care to explain? Tenzij het te persoonlijk is natuurlijk.
Het staat in grote lijnen al verspreid over andere topics maar kort samengevat (verduidelijkt met wat nodige achtergrond info): mijn 2 zussen wonen officieel samen in ons oud ouderlijk huis dat door iedereen ook als opslagruimte wordt gebruikt, 1 vd 2 is recent (weer) in de shit geraakt tot deurwaarders toe. Alles is nu weer, voor even, opgelost maar ze weigert iets toe te geven en heeft alle contact wat verbroken en eerlijk, tot vandaag, waren we zelfs niet zeker of ze naar de verjaardag van ons zoon, haar enig neefje (ik heb de enige kleinkinderen in onze tak) zou komen.

Maar uiteindelijk was het toch nog een plezante, gezellige namiddag

Turk die meedeed aan zoektocht naar zichzelf
Een agent besloot op een bepaald moment om de naam van de vermiste heel luid in het bos te roepen. “Ik ben hier”, riep de Turk terug. :rofl:

Gisteren all you can eat.
Morgen weer.
Zo van ergens 20 euro betalen, eten voor 60 euro.

Ik moet mijn avatar immers waarmaken.
Deze locatie vind ik wel goed:
wereldkeuken diamant
Dit is "all you can drink & all you can eat"

Kost een kleine 80€ voor 2 personen.

Ik heb eens een documentaire over die all you can eats gezien en je moest al iets van een 12+ volledig volgeladen borden met de duurste ingrediënten uit het buffet nemen vooraleer het restaurant verlies aan je maakte.

+ alle winst die ze dan nog eens op de drank maken...
Ik vind het wel een leuk concept. In Nijlen is het trouwens ook "all you can drink inclusief" :) (Zelfs goedkopere wijn)

Het is natuurlijk wel ergens logisch dat ze winst maken hé, anders bestaan deze formules niet ;)

PS. In Frankrijk had er een paar jaar geleden, één of ander keten het snuggere idee, om er "All you can take" van te maken. Toen is er effectief een snugger iemand, met een vrachtwagen langsgekomen MET ne deurwaarder erbij en die eiste dat zijn vrachtwagen volgeladen zou worden.:rofl:

Laatst bewerkt:
Dat gedoe in NL met die genderneutrale gouden kalveren.

Ze wilden geen onderscheid meer maken tussen mannen en vrouwen en wilden een verkiezing voor best acterende persoon.

Nu blijken alle prijzen naar mannen gegaan te zijn en is het weer niet goed :lol:

Sebiet komen ze nog af met een vrouwenquota in de genderneutraliteit :lol:

Ik vind het wel een leuk concept. In Nijlen is het trouwens ook "all you can drink inclusief" :) (Zelfs goedkopere wijn)
De idee is leuk, probleem is dat je met die "all you can eat", net zoals met alle "All inclusive hotels", een bepaald soort volk lokt. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar mij ga je er dus niet zien.

De idee is leuk, probleem is dat je met die "all you can eat", net zoals met alle "All inclusive hotels", een bepaald soort volk lokt. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar mij ga je er dus niet zien.

???

Een michelinster ster restaurant lokt ook een bepaald soort volk hé ;)
Als ik naar een 3 sterrenrestaurant zou gaan en ik vind het daar niet lekker of ik kom buiten met honger, dan zien ze mij daar NOOIT meer.

Ik ga eten waar het er verzorgd uitziet, het lekker eten is en ik buiten ga met een voldaan gevoel. Welk volk er komt, zolang ze niet staan roepen, te tieren of bijvoorbeeld te STINKEN maakt hem mij echt géén moer uit sé. :)

Nu weet olskooler ook wat ge van hem vindt (niet dat ik denk dat hij ermee inzit)

Ik ga eten waar het er verzorgd uitziet, het lekker eten is en ik buiten ga met een voldaan gevoel. Welk volk er komt, zolang ze niet staan roepen, te tieren en te STINKEN maakt hem mij echt géén moer uit sé. :)

Als ik naar een 3 sterrenrestaurant zou gaan en ik vind het daar niet lekker of ik kom buiten met honger, dan zien ze mij daar NOOIT meer.
Het probleem bij de goedkopere all you can eat is juist dat het populair is bij mensen die geen oog hebben voor verspilling en weinig respectvol zijn naar hoe ze het boeltje achterlaten en hoe ze zich gedragen. Zeker als het buffet is en ze zelf alles mogen opscheppen.
Een all you can eat zoals Amadeus viel nog wel mee omdat je nog steeds bediend wordt. en er zo toch nog wat controle is.

Ik ga eten waar het er verzorgd uitziet, het lekker eten is en ik buiten ga met een voldaan gevoel. Welk volk er komt, zolang ze niet staan roepen, te tieren of bijvoorbeeld te STINKEN maakt hem mij echt géén moer uit sé. :)
Ik vind dat altijd grappig mensen die denken dat ze honger gaan hebben als ze een restaurant buiten komen. Shocking news, in een 3 sterren restaurant kan je altijd gewoon een main/starter of dessert nemen zoals eender ander restaurant. Dat zijn normale porties.

Daarna heb je meestal dan ook nog verschillende tasting opties. Dat zijn kleinere porties maar meerdere gangen. Mensen die zeggen dat ze met honger uit een 3* restaurant komen hebben nog nooit ene binnen gegaan. Dat je niet lekker vind kan, maar zou mij uiteraard raar vinden. Want als je bvb de tasting menu te "gedurfd" vindt dan kan je bvb nog een steak friet bestellen.

Ik vind dat altijd grappig mensen die denken dat ze honger gaan hebben als ze een restaurant buiten komen. Shocking news, in een 3 sterren restaurant kan je altijd gewoon een main/starter of dessert nemen zoals eender ander restaurant. Dat zijn normale porties.

Daarna heb je meestal dan ook nog verschillende tasting opties. Dat zijn kleinere porties maar meerdere gangen. Mensen die zeggen dat ze met honger uit een 3* restaurant komen hebben nog nooit ene binnen gegaan. Dat je niet lekker vind kan, maar zou mij uiteraard raar vinden. Want als je bvb de tasting menu te "gedurfd" vindt dan kan je bvb nog een steak friet bestellen.
Ik heb 3x in een sterrenrestaurant gegeten de laatste 5 jaar ;) En natuurlijk kom ik daar niet buiten met honger.

Ik wilde gewoon maar zeggen dat kwaliteit, properheid en goed gegeten hebben, voor mij op de eerste plaats komt.
Als een all you can eat restaurant proper is, er toezicht is en het eten is lekker, enzovoorts .. waarom zou ik bij voorbaat dat restaurant al ASAP schrappen van mijn lijstje om daar te gaan eten? :unsure:

Ik heb 3x in een sterrenrestaurant gegeten de laatste 5 jaar ;) En natuurlijk kom ik daar niet buiten met honger.

Ik wilde gewoon maar zeggen dat kwaliteit en properheid voor mij op de eerste plaats komt.
Als een all you can eat proper is, er toezicht is en het eten is lekker, waarom zou ik bij voorbaat dat restaurant al ASAP schrappen van mijn lijstje om daar te gaan eten?
Smaak voor mij, ik heb nog geen enkele ALL IN gehad waar je echt smaakvolle gerechten hebt. Nu smaak is idd objectief en properheid staat voor mij ook op 1.

Inderdaad, en ik erger me ook sommige mensen die daar zitten
Ik ben een grote eter, en ik ben nog nooit met honger buitengegaan in een echt goed restaurant
Het eten in die "all you can eat" is vaak middelmatig. Het zet aan tot overconsumptie, en zoals ik al eerder aangaf, het gedrag van heel wat mensen is er gewoon ronduit storend.
Ik ken één uitzondering op die regel: in heel wat wokrestaurants kan je nog redelijk goed eten, en die zijn ook vaak via een aal you can eat formule.

Smaak voor mij, ik heb nog geen enkele ALL IN gehad waar je echt smaakvolle gerechten hebt. Nu smaak is idd objectief en properheid staat voor mij ook op 1.

*Subjectief :p

Tip: als het kan ga altijd eerst eens naar de toiletten van een restaurant. Als die niet proper liggen weet je al genoeg.

Nu weet olskooler ook wat ge van hem vindt (niet dat ik denk dat hij ermee inzit)
Neen; dat weet hij niet.
Ik zeg duidelijk dat ik helemaal niet iedereen over dezelfde kam wil scheren, daar zitten natuurlijk ook perfect normale mensen tussen de bezoekers.

Terug
Bovenaan