Het zet aan tot overconsumptie, en zoals ik al eerder aangaf, het gedrag van heel wat mensen is er gewoon ronduit storend.
2.
Wij gingen vroeger regelmatig eten in een gewoon restaurant, toen die eigenaars verhuisden en feestzaal/brunch volgens all you van eat gingen doen zijn we gevolgd.
De laatste jaren is het gewoon zoveel mogelijk volk binnenproppen, is ook al 75€/persoon ondertussen.
Eten en drank zoveel je wil tot de koffie, het eten op zich is wel goed zoals in die eigenaars hun vorig restaurant.
Ik ga er echter niet meer doordat er imo teveel volk is en het gedrag van dat volk.
Bijkomend vind ik 75€ teveel om nog zelf met mijn bord te moeten aanschuiven (dranken worden wel bediend).
Op den duur moet je daar volk op hun gezicht beginnen slaan om toch maar een garnaalkroketje te pakken te krijgen

Wij hebben wel connectie’s en regelen dat zo, maar als ik voor die prijs het gevoel krijg om te moeten bedelen achter iets …
Dan ga ik liever naar een gewoon deftig restaurant, dat zal misschien licht duurder en niet a volonté zijn maar het is eens iets anders en ze bedienen je nog.
Uiteindelijk eet je bij die brunch ook maar evenveel, tenzij je de rest van de dag opgeblazen wil rondlopen.
Wel altijd lachen om die 60+ halfdood te zien binnen strompelen tot ze zeggen dat het buffet open is.
Daar worden records in de 100m horden verbroken