Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij weten sommige van die mannen zelf ook niet meer wat er wel of niet in die zak mag.Ga paar weken terug naar het containerpark met allemaal van die groene isomo-achtige bollekes die ze in dozen steken bij leveringen.
"Ja meneer, dat moet eigenlijk in de blauwe zak, maar dump maar bij het grof vuil"
Week erop zet ik dus ne blauwe zak buiten met ne hoop van die nest in.
Rode sticker erop en niet meegemaakt.
Gisteren die sticker er af getrokken en dezelfde zak terug buiten gezet en ze hebben hem meegepakt![]()
R. Kelly, bij ons vooral bekend van de hits "I believe I can fly" en "If I could turn back the hands of time"
Het werd tijd verdomme, hoe lang is dat circus al aan de gang... die was precies bingo aan het spelen met verzamelen van verschillende types sexual misconduct klachten.![]()
R&b-zanger R. Kelly veroordeeld voor negen aanklachten waaronder kindermisbruik, ontvoering en afpersing | VRT NWS Nieuws
R&b-zanger R. Kelly is door de rechtbank in New York over de hele lijn schuldig bevonden aan negen aanklachten waaronder kindermisbruik, ontvoering en afpersing. Dat melden verschillende Amerikaanse media. Er lopen nog andere rechtszaken tegen hem voor gelijkaardige aanklachten in de staten...www.vrt.be
Het werd tijd verdomme, hoe lang is dat circus al aan de gang... die was precies bingo aan het spelen met verzamelen van verschillende types sexual misconduct klachten.
We'll make space our paradise
Girl I promise this will be painless (Painless)
We'll take a trip to planet Uranus
We'll be gone for hours
I won't stop until I give you meteor showers
Girl I'm ready to toss your salad
While I'm making love,I'll be feasting
This toiletpaper be cutting my ass I need some rolls of tissues
Remember I’m the first to give your cootie the pain
Redelijk zotjes ook als ge die verhalen hoort.
Jammer voor de muziek wel, ik luister dat wel graag. Nu goed, als ge zijn teksten kent verbaast het ook allemaal niet dat em nogal gekke fantasieën had. Jammer dat hij daarvoor mensen zo geterroriseerd heeft.
Met onder andere:
Want de Grieken hadden nog niet genoeg miserie?Reisje naar Athene geboekt!![]()

Gezien we toch alweer 12 inzendingen hebben.En als een hond uw been knuffelt noemen ze het anders. Verwarrend.In de opvang na school zit een random klein ventje (jaar of 4) die gisteren zomaar mijn benen knuffelde. Er gaat weinig boven een lief kind.
En als een hond uw been knuffelt noemen ze het anders. Verwarrend.
Ja, maar, moet nu toch zelf toegeven dat het vreemd aandeed gewoon omdat ge iemand ziet met chilli cheese nuggets…en als ik het doe is het gewoon raar.
Ja, maar, moet nu toch zelf toegeven dat het vreemd aandeed gewoon omdat ge iemand ziet met chilli cheese nuggets…
| 1 kg mosselen |
| 1 el olijfolie |
| 100 g gerookt spek |
| Santa Maria Mossel Kruiden |
| 1 fles Belgisch bier |
| 3 el citroensap |
| 2 el boter - maat |
| 1 dl gehakte peterselie |
Piedboeuf bruin !Lekker vaag, 1 fles belgisch bier
1 kg mosselen 1 el olijfolie 100 g gerookt spek Santa Maria Mossel Kruiden 1 fles Belgisch bier 3 el citroensap 2 el boter - maat 1 dl gehakte peterselie