Je glimlach van vandaag

Idem. De houten speld ligt al bij de stapel.
Ik passeerde op 't einde wat varkentjes. :rofl:
(Tegenwoordig heb je reeds afstanden tot 160km, ja aan één stuk door. Zot wel. Moet je combineren met lopen, kan haast niet anders.)
Ik heb wat ultralopers in de vriendenkring. Die lopen dan wedstrijden van veel meer dan 100 km ver
Eentje deed zelfs mee aan de Spine race, één van de zwaarste trails, in 't hooggebergte in Schotland - in de winter. Daar moet je dus echt goed zot voor zijn.

De Molse 60 heb ik 3 weken geleden ook gedaan.

Er is tegenwoordig een overaanbod aan zulke wandelingen.

(Tegenwoordig heb je reeds afstanden tot 160km, ja aan één stuk door. Zot wel. Moet je combineren met lopen, kan haast niet anders.)

Kom maar eens wat lezen in het looptopic en je zal wat verhalen kunnen lezen van 100 mijl finishes 😎. Akkoord, het gaat niet meer om wandelen, maar het geeft wel een idee.

Ik heb de Boslandtrail zelf niet gelopen (veel te vlak naar mijn goesting), maar een kameraad heeft daar de 75km gelopen en vond dat 1 van de lelijkste trails die hij al heeft gedaan in België.

De Molse 60 heb ik 3 weken geleden ook gedaan.

Er is tegenwoordig een overaanbod aan zulke wandelingen.

Ja wat biggetjes die in een cirkel lagen te slapen. Zo schattig.

Heb ik wat foto's van genomen.
2 wholesome posts na elkaar van jou? :love:

Nu had ik na die 2de post wel een opmerking verwacht als "de ribbetjes smaakten heel goed op de afsluitings-bbq" of zo.

Ga paar weken terug naar het containerpark met allemaal van die groene isomo-achtige bollekes die ze in dozen steken bij leveringen.

"Ja meneer, dat moet eigenlijk in de blauwe zak, maar dump maar bij het grof vuil"

Week erop zet ik dus ne blauwe zak buiten met ne hoop van die nest in.
Rode sticker erop en niet meegemaakt.

Gisteren die sticker er af getrokken en dezelfde zak terug buiten gezet en ze hebben hem meegepakt :lol:

When they catch you without mondmasker:

https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F09%2F26%2F53e02f10-c756-4357-8d7e-6a37f468cfbc.jpg

zeer trots op mijn vrouwke. het mag gezegd zijn.

begin deze maand NL cursus aan het volgen, ze doet het heel goed, en doet echt veel studie thuis.
ze wou per sé wat gaan werken ook, dus deze middag gestart met een vervanging in een school, voor 2 maand. dat ze pas om 20.30 thuis zal zijn ontziet ze niet :eek:
dus smorgens 3 u NL les, en smiddags 6 uur werken. en dit voor komende 2 maand nu.

ik ben meer en meer van haar onder de indruk :eek:

zeer trots op mijn vrouwke. het mag gezegd zijn.

begin deze maand NL cursus aan het volgen, ze doet het heel goed, en doet echt veel studie thuis.
ze wou per sé wat gaan werken ook, dus deze middag gestart met een vervanging in een school, voor 2 maand. dat ze pas om 20.30 thuis zal zijn ontziet ze niet :eek:
dus smorgens 3 u NL les, en smiddags 6 uur werken. en dit voor komende 2 maand nu.

ik ben meer en meer van haar onder de indruk :eek:
En uw thais?

De energiefactuur zie ik nu niet direct als een glimlach. Gisteren nog van mijn overbuur gehoord dat zijn voorschot was aangepast. Van 90 euro naar 240 per maand 🤐. En naar het argument dat ie sinds eind vorig jaar zonnepanelen heeft (maar dit nog niet is aangepast in facturatie) en hij dus amper nog verbruik heeft, heeft de maatschappij geen oren. Beste wat ze konden doen, was het voorschot 10% aanpassen...

De energiefactuur zie ik nu niet direct als een glimlach. Gisteren nog van mijn overbuur gehoord dat zijn voorschot was aangepast. Van 90 euro naar 240 per maand 🤐. En naar het argument dat ie sinds eind vorig jaar zonnepanelen heeft (maar dit nog niet is aangepast in facturatie) en hij dus amper nog verbruik heeft, heeft de maatschappij geen oren. Beste wat ze konden doen, was het voorschot 10% aanpassen...
Uiteindelijk kunt ge bij de energiemaatschappij toch zelf het voorschot aanpassen? Hangt er maar vanaf of je op het einde van de rit moet bijbetalen of terugkrijgen.

Terug
Bovenaan