Uiteraard, want die betalen maar een euro. Ge moet toch nog wat tijd voor uzelf en uw cara's hebben he.Maar bezigen die doorgaans een crèche?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, want die betalen maar een euro. Ge moet toch nog wat tijd voor uzelf en uw cara's hebben he.Maar bezigen die doorgaans een crèche?![]()
Maar bezigen die doorgaans een crèche?![]()

) en geen enkel probleem! Het minimumbedrag is ietsje meer dan 5 euro per dag mannen, indexering he.....
Hier wachtlijst van 11 maand maar wou van geen ander weten want kende de werking en had er alle vertrouwen in!
Gelukkig wist ik het vanaf dag 1 en met de miskraam gewoon op de lijst blijven staan (werd me door de crèche zo aangeraden) en geen enkel probleem!
Door plaatsgebrek is ze wel langer in een babygroep gebleven eer ze naar de peuters door kon stromen. Normaal was dat op 18 maand, maar ze was al 2 toen er plaats was.
1,69 euro is het laagst mogelijke bedrag (indexering van die 1 euro hé
)
Nah, da's de slowchat.#DeGroteKinderopvangThread
Ik heb een post van coldplayke moeten liken omdat ik het grappig vond. Het eerste teken dat de apocalyps nadert.

Wachtlijst van 11 maand is nog ok he. Je gaat dan ook een creche boeken als je 3-4 maand ver bent. Dat kleintje blijft dan na de bevalling nog es 3 maand bij je thuis. Dan heb je nog maar 2 maand te overbruggen, borstvoedingsverlof of zo. Mijn madam is zelfs 4 maand thuisgebleven na de bevalling.
Ik evenmin.@Mulan : geen nood, ik heb mij nooit bezig gehouden met kolven. Ik vond combineren met Flessenvoeding wel ok (en ik had het kolven niet nodig om op gang te blijven) maar de logica ga ik toch nooit begrijpen.

Puur ter aanvulling: dat ze niet bij begin of einde genomen mogen worden is enkel voor federale ambtenaren.Borstvoedingsverlof is geen voltijds verlof tenzij in bepaalde sectoren waar vaak ook werkverwijdering is (bv in ziekenhuizen). Voor al de rest is borstvoedingsverlof: een halfuur mogen kolven tijdens uw werkuren alstublieft, dankuwel. Kunt beter zeggen dat ge gaat roken - dat moet dan niet officieel geregistreerd worden.
(En ohja, dat halfuur mag niet aan het begin of einde van uw werkdag vallen want stel dat je dat halfuur vroeger zou willen vertrekken om uw kind nog zelf borstvoeding te kunnen geven dan zou dat toch wel een probleem zijn!)
(Gewoon ter info, mijn frustraties daarrond krijgt ge er gratis en voor niets bij!)
Ik ook, als taxi mogen gebruiken recht vanuit het café naar de terminus van de bussen.Ik heb al vanachter in ne combi gezeten (en mijn papa is geen polis)!

Mag ik hier dan uit afleiden dat je als leerkracht - zogezegd - gewoon de klas mag verlaten om te gaan kolven? Of je toezicht mag skippen?Puur ter aanvulling: dat ze niet bij begin of einde genomen mogen worden is enkel voor federale ambtenaren.

Allemaal super logisch weer alléPuur ter aanvulling: dat ze niet bij begin of einde genomen mogen worden is enkel voor federale ambtenaren.