Je glimlach van vandaag

Blijkbaar niet dus, meer dan 10% wilden ze niet zakken. Voor hem maakt het nu niet zo veel uit, maar je zal op het eind van de maand maar krapper bij kas zitten...

Net mijn EG voorschot terug aangepast . Bij eneco gaat dat tot 5€ als laagste! Raar dat dat bij anderen maar tot -10% gaat van de schatting.

Eerste keer na stijging en afrekening was 148€ ipv 96€ hier. Nu stond het op 136€. Maar Elektriek stond terug op 56€ terwijl mijn meter negatiever
blijft gaan na 18 maand hier (en zonnepanelen). E aangepast op paar euro boven prosumententarief zoals vorig jaar. Verbruik toch 0Kwh.

Afijn toch 25€ minder EG/maand dan initieel.

ps.
Zit natuurlijk bij Gaselwest, duurste prosumententarief met kop en schouders, vraag me af waarom. regio VL Ardennen misschien en ouder netwerk
ofzo, of meer vervuiling op net, of meer zonnepanelen in die regio ...

Wrong topic i geuss, idd geen glimlach :s

Laatst bewerkt:
Ga paar weken terug naar het containerpark met allemaal van die groene isomo-achtige bollekes die ze in dozen steken bij leveringen.

"Ja meneer, dat moet eigenlijk in de blauwe zak, maar dump maar bij het grof vuil"

Week erop zet ik dus ne blauwe zak buiten met ne hoop van die nest in.
Rode sticker erop en niet meegemaakt.

Gisteren die sticker er af getrokken en dezelfde zak terug buiten gezet en ze hebben hem meegepakt :laugh:
Volgens mij weten sommige van die mannen zelf ook niet meer wat er wel of niet in die zak mag.

Nieuws zelf geen glimlach op zich, maar ik vraag me af of degene die dit schreef ook eens heeft moeten grinniken:
R. Kelly, bij ons vooral bekend van de hits "I believe I can fly" en "If I could turn back the hands of time"

Het werd tijd verdomme, hoe lang is dat circus al aan de gang... die was precies bingo aan het spelen met verzamelen van verschillende types sexual misconduct klachten.

Het werd tijd verdomme, hoe lang is dat circus al aan de gang... die was precies bingo aan het spelen met verzamelen van verschillende types sexual misconduct klachten.

Redelijk zotjes ook als ge die verhalen hoort.
Jammer voor de muziek wel, ik luister dat wel graag. Nu goed, als ge zijn teksten kent verbaast het ook allemaal niet dat em nogal gekke fantasieën had. Jammer dat hij daarvoor mensen zo geterroriseerd heeft.
Met onder andere:

We'll make space our paradise
Girl I promise this will be painless (Painless)
We'll take a trip to planet Uranus
We'll be gone for hours
I won't stop until I give you meteor showers

Girl I'm ready to toss your salad
While I'm making love,I'll be feasting

This toiletpaper be cutting my ass I need some rolls of tissues
Remember I’m the first to give your cootie the pain

Reisje naar Athene geboekt! :bow:

Athene.png

In de opvang na school zit een random klein ventje (jaar of 4) die gisteren zomaar mijn benen knuffelde. Er gaat weinig boven een lief kind.

Terug
Bovenaan