Je glimlach van vandaag

Mag ik hier dan uit afleiden dat je als leerkracht - zogezegd - gewoon de klas mag verlaten om te gaan kolven? Of je toezicht mag skippen? 🤔
Je moet dat afspreken met je werkgever, maar je moet je pauze kunnen pakken. Dus het kan dat de zorgjuf een halfuur de klas overneemt terwijl jij ergens in een afsluitbaar lokaal met je borsten bloot aan een machine hangt. Hopen dat het echt afsluitbaar is dus of dat je een doek erover kan leggen ;).

Een ritje naar de zee, altijd leuk om mijn zoon op te halen en bij te praten, ben blij dat hij dat daar goed doet juist de zondag hem weer brengen is nog een werkpunt

Heel de dag op de verbouwing van ne kameraad gaan helpen om daar ff een push te doen want hij was er wat onderdoor aant gaan.
Daarna thuis nog verder gedaan aan het tuinpad en in de "rapte" een menu ineengeflanst met random eten dat nog thuis lag want dat waren we een beetje vergeten
En nu nog ff fijn buiten genieten van een koffie en een muziekje.

Nog eens een echt productieve dag

Hier ook 2 dagen doorgetrokken en volgende week verlof genomen om hopelijk ook eens terug wat op te schieten.

Vandaag hof opgekuist, ik schat nog een halve dag werk en die is zo goed als klaar om er weer een winter tegen te kunnen.
Was wat verwaarloosd de laatste maanden...

Gisteren overdag in huurhuis alles afgewerkt wat ik kon afwerken. Trespa aan bad, siliconen rond bad en aan randen van tegels, verluchting + roosters geplaatst, onkruid gespoten op parking zodat binnen 3 weken gronddoeken + gravier erop kunnen en kruk van een raam gefikst.
Gisteravond tot 's nachts nog vloer gevoegd in andere woning.

Volgende week voornamelijk schuren, verven en laminaat leggen. Verstand op 0 en gaan. :music:

Volgende week voornamelijk schuren, verven en laminaat leggen. Verstand op 0 en gaan. :music:
Hier identiek dezelfde planning en ik word daar alles behalve gelukkig van! 😫

Van dit wel 😇

Hier identiek dezelfde planning en ik word daar alles behalve gelukkig van! 😫
Hophop, nieuwe start en gedaan is gedaan. ;)

(Wat ook helpt: hier geen behangpapier, alles in dezelfde kleur en het is voor een huurhuis dus het steekt niet zó nauw, want ik moet er achteraf toch niet continu op kijken. :biglaugh:)

Hier heeft mijn vader alle muren van de slaapkamers mogen herbepleisteren nadat het behang werd afgetrokken.. 😫

Maar mijn kleine prinses haar muren zijn ondertussen al klaar!

Terug ontopic: tijdens het zappen op BBC strictly come dancing belandt. 😍

Gisteren nog eens Doggysit gespeeld.
Deze keer met de 2 honden van m'n oudste zus.
Een Border Collie en een Australische Herder.

Ook een wandelingetje mee gemaakt.

Na eindelijk eergisteren een knoop doorgehakt te hebben (damn, ik moet da nog posten in "mijn ergernissen op het werk) en een enorme last die hierdoor van m'n schouders gevallen is deed het echt deugd om alles van me af te laten lopen en te genieten van die 2 zalige honden.

Om het met de woorden van Flogging Molly te zeggen:

Prachtig toeval dat ik net op vakantie ben als het die onnozele koers is in Leuven. Al die verkeershinder niets van gemerkt en kan mooi alles aan mijn voorbij laten gaan (buiten op hln). Hopelijk is het tegen morgenochtend allemaal opgeruimd zodat ik vlotjes kan pendelen :)

Vandaag de Boslandtrail gedaan (wel maar de 50 km). Zalig weertje, gewoon genieten van de omgeving van het Bosland.
Idem. De houten speld ligt al bij de stapel.

De Molse 60 heb ik 3 weken geleden ook gedaan.

Er is tegenwoordig een overaanbod aan zulke wandelingen.

(Tegenwoordig heb je reeds afstanden tot 160km, ja aan één stuk door. Zot wel. Moet je combineren met lopen, kan haast niet anders.)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan