Je glimlach van vandaag

Ghoja dat frietvet gebruiken ze ook niet enkel voor die ene portie kippets en die maken ze samen met andere bestellingen. Ik denk dat een goeie frituur toch wel heel veel winst kan maken.

Je hebt wel een enorm hoge opstartkosten. Toen ik bedrijfsbeheer volgde moesten we ons eigen bedrijf zo opstarten om de kosten te berekenen. 1 ervan had een frituur gekozen en die had het hoogste opstartkosten. Van verzekeringen, apparatuur, pand,..

Maar als ik zie wat er op die 10 minuten dat ik er sta binnen komt. Dan hebben ze die kosten rap terug denk ik.
Gelukkig kan niet iedereen een frituur beginnen of we waren allemaal strontrijk.

Gisteren een briefje in de bus dat postbode langs was geweest met aangetekende zending.
Vandaag toch redelijk zenuwachtig want ik verwachtte helemaal niks speciaal en om een of andere reden denk ik dan meteen aan uitnodiging voor politierechtbank voor zot overdreven snelheid op een nachtelijk uur of iets dergelijks.

is het een aanmaning voor de afvalbelasting van 31 euro 🤓

Gisteren een briefje in de bus dat postbode langs was geweest met aangetekende zending.
Vandaag toch redelijk zenuwachtig want ik verwachtte helemaal niks speciaal en om een of andere reden denk ik dan meteen aan uitnodiging voor politierechtbank voor zot overdreven snelheid op een nachtelijk uur of iets dergelijks.

Triestig.. Ik dacht dat je toch een grotere badboy was dan je afvalbelasting niet betalen.

Niet de eerste keer dat jij administratieve zaken nogal laat regelt he, makker!
Ik zal maar geen kwaliteitscontrole uitvoeren op uw administratie zeker? 🤪
(voor de mensen die nu fronsen, vraag eens na hoeveel maanden hij de kidsID is gaan ophalen 🙈)

Tot ze een herinnering stuurden dat die nog altijd niet opgehaald waren en ze vernietigd zouden worden indien niet asap opgehaald. Zowat 4 maanden na de bevestiging dat ze klaar lagen.
Oh, da valt toch nog mee?

Ik ben ooit door/via de gemeenteraad ambtshalve ingeschreven op mijn (toen) nieuw adres omdat ik er maar niet aan toe kwam dat papier van de wijkagent binnen te brengen....ongeveer 1,5j na datum (mijn volgende verhuis was intussen in volle gang)

Tot ze een herinnering stuurden dat die nog altijd niet opgehaald waren en ze vernietigd zouden worden indien niet asap opgehaald. Zowat 4 maanden na de bevestiging dat ze klaar lagen.
Hoog tijd dat @Mulan eens stopt met overdrijven, moest ge er nu om geweest zijn op hun 18e verjaardag, ik zou zeggen ze heeft een punt maar 4 maand :wtf:

Aan het filesharen via discord alsof het 1999 is. Hoop muziek gevonden die simpelweg niet meer te vinden valt, ook niet legaal, altijd tof. En het zijn eens geen Russen.

Terug
Bovenaan