Je glimlach van vandaag

't is in de Schoolstraat dat ik dat vrouwke geholpen heb.
Wat is er aan de andere kant en welke kant bedoel je dan juist?
Enorm maar dan enorm veel drugsoverlast, een aantal ghetto´s waar maar weinig politie komt. En het politiekorps dat onderbemand is in Temse doet er ook niet veel goed aan.

Da’s een van de weinige momenten van stress die ik ervaar dus ik kan me de opluchting voorstellen toen je de groene kaart zag 😁
Ik had er eigenlijk weinig stress rond, vond het wel vervelend een kwartier te moeten aanschuiven wanneer alles op afspraak is, maar hij had in juli nog maar zijn onderhoud gehad 😇

:rofl:

Screenshot-2021-09-21-174144.png

In het nieuwe huis in een zolderkast een prachtige glazen bokaal gevonden, ideaal om 3-4 visjes in te laten zwemmen....
Ik denk dat de dochter visjes zal mogen kiezen als "welcome home present" 😍

In het nieuwe huis in een zolderkast een prachtige glazen bokaal gevonden, ideaal om 3-4 visjes in te laten zwemmen....
Ik denk dat de dochter visjes zal mogen kiezen als "welcome home present" 😍
Bokalen worden meer en meer als dieronvriendelijk beschouwd om vissen in te houden. Ze gaan het daar niet lang in overleven.

Als je vissen wilt, zou ik investeren in een aquarium.

Bokalen worden meer en meer als dieronvriendelijk beschouwd om vissen in te houden. Ze gaan het daar niet lang in overleven.

Als je vissen wilt, zou ik investeren in een aquarium.
Bedankt voor de link!
Hij is niet rond maar rechthoekig en ik was zeker van plan om de nodige spullen (zoals zo een zuurstof pomp) aan te schaffen ook. Zal me in de winkel wat meer laten adviseren dan ik van plan was! 👌

Emma matras al 2 dagen kunnen testen en prima geslapen, opgestaan zonder heuppijn als zijslaper.

da's dus een matraske van 250 euro (die je zonder kosten binnnen de 100 dagen kan retourneren) . Die van 1000 euro (gekocht is gekocht meneer) ligt nu als speelmatras onder het stapelbed van mijn oudste zoon.

Emma matras al 2 dagen kunnen testen en prima geslapen, opgestaan zonder heuppijn als zijslaper.

da's dus een matraske van 250 euro (die je zonder kosten binnnen de 100 dagen kan retourneren) . Die van 1000 euro (gekocht is gekocht meneer) ligt nu als speelmatras onder het stapelbed van mijn oudste zoon.

Bij de ikea kunt ge ook binnen de 100 dagen retourneren als ik mij niet vergis.
Maar er is mij altijd verteld dat het normaal is dat ge een week of 2 niet goed slaapt op een nieuwe matras? (ik was echt kapot die eerste paar nachten en dan is dat gepasseerd 🤷‍♀️ )

Bij de ikea kunt ge ook binnen de 100 dagen retourneren als ik mij niet vergis.
Maar er is mij altijd verteld dat het normaal is dat ge een week of 2 niet goed slaapt op een nieuwe matras? (ik was echt kapot die eerste paar nachten en dan is dat gepasseerd 🤷‍♀️ )

Ja, had dat ook gelezen. Misschien ben ik gewoon zo averechts dat ik nu 2 weken goed ga slapen en daarna is het naar de zak :unsure:

maar op deze matras lag ik als zijslaper direct perfect. Ik voelde die druk op mijn heup niet.
Op de rug liggen zal wennen zijn want daar heb ik dan wel een druk die ik voel in de onderrug. Maar mijn probleem niet want ik lig alleen op mijn rug bij andere activiteiten, niet voor het slapen :lol:

Wij hebben eens een grote cilindervormige vaas gebruikt als visbokaal. Toen ik op een dag thuiskwam van het werk vond ik al dat er iets fishy aan de hand was. Die zwommen keisnel toerkes. Heb ze dan in een gewone bokaal gestoken en ze leefden nog lang en 3 dagen.

O en Babymetal is cool.

Terug
Bovenaan