Een flopProficiat! Is dat dan een Sequel (en momenteel Prequel)?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een flopProficiat! Is dat dan een Sequel (en momenteel Prequel)?

Enorm maar dan enorm veel drugsoverlast, een aantal ghetto´s waar maar weinig politie komt. En het politiekorps dat onderbemand is in Temse doet er ook niet veel goed aan.'t is in de Schoolstraat dat ik dat vrouwke geholpen heb.
Wat is er aan de andere kant en welke kant bedoel je dan juist?
En nu is het een glimlach geworden want ik vind mijn nieuwe bril helemaal geweldigHet montuur van mijn bril breekt net kapot.

Ik had er eigenlijk weinig stress rond, vond het wel vervelend een kwartier te moeten aanschuiven wanneer alles op afspraak is, maar hij had in juli nog maar zijn onderhoud gehadDa’s een van de weinige momenten van stress die ik ervaar dus ik kan me de opluchting voorstellen toen je de groene kaart zag![]()

En was de auto ook gekeurd geraakt?Voor de eerste keer in mijn leven naar de keuring gegaan (garagist deed dat vroeger altijd voor mij) en gelukkig een groene kaart!![]()
Bokalen worden meer en meer als dieronvriendelijk beschouwd om vissen in te houden. Ze gaan het daar niet lang in overleven.In het nieuwe huis in een zolderkast een prachtige glazen bokaal gevonden, ideaal om 3-4 visjes in te laten zwemmen....
Ik denk dat de dochter visjes zal mogen kiezen als "welcome home present"![]()
Bedankt voor de link!Bokalen worden meer en meer als dieronvriendelijk beschouwd om vissen in te houden. Ze gaan het daar niet lang in overleven.
![]()
Why Glass Fish Bowls Are Bad for Your Fish
Learn why a glass bowl or a vase is not a healthy home for your fish.pethelpful.com
Als je vissen wilt, zou ik investeren in een aquarium.

Emma matras al 2 dagen kunnen testen en prima geslapen, opgestaan zonder heuppijn als zijslaper.
da's dus een matraske van 250 euro (die je zonder kosten binnnen de 100 dagen kan retourneren) . Die van 1000 euro (gekocht is gekocht meneer) ligt nu als speelmatras onder het stapelbed van mijn oudste zoon.
)Bij de ikea kunt ge ook binnen de 100 dagen retourneren als ik mij niet vergis.
Maar er is mij altijd verteld dat het normaal is dat ge een week of 2 niet goed slaapt op een nieuwe matras? (ik was echt kapot die eerste paar nachten en dan is dat gepasseerd)

Masturberen is inderdaad moeilijk als ge op uwe buik ligt.Maar mijn probleem niet want ik lig alleen op mijn rug bij andere activiteiten, niet voor het slapen![]()
Masturberen is inderdaad moeilijk als ge op uwe buik ligt.