Je glimlach van vandaag

My poor mans dinner (of poor mans taste)

IMG20210614183026.jpg
Thumbs up voor de ballen en behaarde benen

Op vijf weken tijd twee maal spontaan opslag gekregen, met nu ook functieverhoging. Hadden ze mij dat vorig jaar proberen wijs te maken, had ik er mijn huis op durven verwedden dat zoiets onmogelijk was. :laugh:
Nu, niet stoefen is lastig op dit moment natuurlijk, maar zonder te stoefen ben ik in de laatste 8 weken eigenlijk enorm gegroeid vind ik zelf, mede dankzij teruggevonden motivatie, maar ook door een nieuw en zeer goed team rond mij te hebben gekregen.

Ben dus vandaag met een been door een tegel gezakt, gevolg is heel mijn dij is zijn vel kwijt en doet echt wel zeer. MAAR! Mijn echtgenoot heeft een litteken op zijn dij van…… door een tegel te zakken jaren terug! Vond dat wel grappig, dezelfde accidenten, hoe romantisch is da! :) (van mij was het het terras, van hem een hooizolder)
Ik probeer mij dit voorstellen... Hoe hoog/diep ligt zo'n terras dat je er met je volledige been door kunt zakken?

2hTDtQG.jpg

Op vijf weken tijd twee maal spontaan opslag gekregen, met nu ook functieverhoging. Hadden ze mij dat vorig jaar proberen wijs te maken, had ik er mijn huis op durven verwedden dat zoiets onmogelijk was. :laugh:
Nu, niet stoefen is lastig op dit moment natuurlijk, maar zonder te stoefen ben ik in de laatste 8 weken eigenlijk enorm gegroeid vind ik zelf, mede dankzij teruggevonden motivatie, maar ook door een nieuw en zeer goed team rond mij te hebben gekregen.
Bij pages lukt dat je nog niet na 2 mensenlevens.

Zie ik dat nu goed, spaghetti met mes en vork?
is er dan een andere manier? Ik snij mijn spaghetti in kleine stukjes en met mijn kookkunsten plakken die allemaal aan elkaar en kan ik kubusjes maken. Dat blijft dan goed liggen op mijn vork.
En waar is uw ander broekspijp? In de airfryer?
ze hebben gezegd dat een scheiding een arm en een been kost, dus ik heb alvast 1 pijp weg gedaan.

Terug
Bovenaan