Gaat vlot daar. Ik begin pas te koken om 19u in deze temperaturen.Ideaal voor de afwas. Binnen een kleine 10 minuutjes begin ik te eten. Dan nog een dessertje en dan zal het bijna kwart na zijn.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat vlot daar. Ik begin pas te koken om 19u in deze temperaturen.Ideaal voor de afwas. Binnen een kleine 10 minuutjes begin ik te eten. Dan nog een dessertje en dan zal het bijna kwart na zijn.![]()

Corona doet wat met mensen.Geen idee welk trauma die heeft doorgemaakt, maar toch een serieuze metamorfose idd. Ofwel is het omdat ik zijn posts niet meer correct kan kaderen zonder de dwaze muil van Ned Flanders ernaast.
My poor mans dinner (of poor mans taste)
..
Thumbs up voor de ballen en behaarde benenMy poor mans dinner (of poor mans taste)
![]()
1. Ik doe geen steak in de airfryer!@Tonerider en @Mulan. Ik heb compassie met jullie. Zelfs de hond op de achtergrond ziet dat het goed is
![]()

gij wilt gewoon gequote worden in uw eigen threads.Thumbs up voor de ballen en behaarde benen
nee, alhoewel dat ik dat ook doe, maar deze waren wel niveau keurslager.Van Zwan?
Er staat een dt-fout in uw zin.honden eten zelfs de strond van andere honden op, allez, ik zou dat nu niet direct als barometer gebruiken.

das nog niets vergeleken met de fouten in mijn levenEr staat een dt-fout in uw zin.![]()

Ik probeer mij dit voorstellen... Hoe hoog/diep ligt zo'n terras dat je er met je volledige been door kunt zakken?Ben dus vandaag met een been door een tegel gezakt, gevolg is heel mijn dij is zijn vel kwijt en doet echt wel zeer. MAAR! Mijn echtgenoot heeft een litteken op zijn dij van…… door een tegel te zakken jaren terug! Vond dat wel grappig, dezelfde accidenten, hoe romantisch is da!(van mij was het het terras, van hem een hooizolder)
Bij pages lukt dat je nog niet na 2 mensenlevens.Op vijf weken tijd twee maal spontaan opslag gekregen, met nu ook functieverhoging. Hadden ze mij dat vorig jaar proberen wijs te maken, had ik er mijn huis op durven verwedden dat zoiets onmogelijk was.
Nu, niet stoefen is lastig op dit moment natuurlijk, maar zonder te stoefen ben ik in de laatste 8 weken eigenlijk enorm gegroeid vind ik zelf, mede dankzij teruggevonden motivatie, maar ook door een nieuw en zeer goed team rond mij te hebben gekregen.
Dat is al een brugje te ver om een simpele dt fout te zijn.Er staat een dt-fout in uw zin.![]()
Als ik moet kiezen tussen dit en je steak dan kies ik dit. Wel met saus dan..My poor mans dinner (of poor mans taste)
![]()
als ge een fout maakt kunt maar beter ineens goed doenDat is al een brugje te ver om een simpele dt fout te zijn.
wut? is toch saus genoeg?Als ik moet kiezen tussen dit en je steak dan kies ik dit. Wel met saus dan..
Ja ik zag het niet goed door de zon. Is toch de beste maaltijd die je hier al gepost hebt.als ge een fout maakt kunt maar beter ineens goed doen
wut? is toch saus genoeg?
Mocht daar nochtans terug gaan. Gemiste kansDat is al een brugje te ver om een simpele dt fout te zijn.

is er dan een andere manier? Ik snij mijn spaghetti in kleine stukjes en met mijn kookkunsten plakken die allemaal aan elkaar en kan ik kubusjes maken. Dat blijft dan goed liggen op mijn vork.Zie ik dat nu goed, spaghetti met mes en vork?
ze hebben gezegd dat een scheiding een arm en een been kost, dus ik heb alvast 1 pijp weg gedaan.En waar is uw ander broekspijp? In de airfryer?
Ik zit hier te lachen met de tranen in mijn ogenEn waar is uw ander broekspijp? In de airfryer?