Je glimlach van vandaag

Na een aantal extreem drukke dagen op het werk was gisteren super rustig (en vandaag ziet er ook zo uit).
Tussendoor wat kunnen trainen thuis, om 16u gestopt. Met een fles Rosé en 2 glazen op de step naar het kanaal.
Een van de glazen was halverwege wel gesneuveld, dus nog bekertjes moeten gaan kopen maar soit.

Flesje in het zonneke aan het kanaal opgedronken. Dan richting de Thai aan het kanaal en daar ne mojito dabei, echt volop genoten gisteren :love:

Laptop startte vanmorgen niet meer op, dus ik dacht dat zijn tijd gekomen was². Bleek ik de lader niet ingestoken te hebben, en bij het opstarten trekt die nogal veel stroom, meer dan de batterij nog kan leveren. Op de gsm al aan het kijken naar een vervangexemplaar, toen plots mijn euro viel. Pries ingestoken, en werkt weer als vanouds.

(² het mag onderhand wel eens gaan gebeuren, het is een HP DV7 2200eb van begin 2009, die zonder overdrijven dagelijks uren op staat)

Ne goeie laptop is gelijk een goei vrouw. Om de zoveel jaar moet ge dat vervangen door een nieuwer model. :unsure:

Spoiler for the ladies:
grapke eh BG-dames, jullie zijn prachtig :love:

pic.jpg

Laatste eigen brouwsel getest en goedgekeurd - Amarillo Single Hop IPA, njam
6% ABV en gevaarlijke doordrinker

Die jaloerse blikken van alle chauffeurs die bij de autocontrole in volle zon staan aan te schuiven in de vrije rij als ik daar op mijn gemak kom aangetuft voor mijn controle-afspraak en er direct een medewerker aankomt zodra ik de wagen heb stilgezet. :love:

Laatst bewerkt:
Vanaf 9 juni voor gevaccineerden geen PCR-test meer nodig om Frankrijk te betreden. Ook al ben ik gevaccineerd, was toch wat angstig omwille van het feit dat ik met COVID-patiënten werk. Je kan positief testen ook al ben je gevaccineerd. Zou zuur zijn dat ik daardoor niet kon vertrekken.

Die van mij zou ik graag soms op mute zetten
jack-jack kabeltje in een aansluiting steken, daardoor zou de interne speaker dan afgekoppeld moeten worden.

als ik daar op mijn gemak kom aangetuft voor mijn controle-afspraak
Dit. Ik ga nooit meer naar de controle zonder afspraak. "Ik ga rap efkes tegen openingsuur" werd al gauw een expeditie van 2.5 uur wachtrij. Voor de dieselstoof van mijn moeder geef ik'm gewoon af aan de garage, dan wordt er tenminste niet met die mens zijn voeten gespeeld en afgekeurd voor een totaal arbitraire reden zoals "slecht afgestelde lichten". Die zekerheid en tijdsbesparing is me die 25€ extra wel waard.

“Hoewel hij eerder al werd veroordeeld voor gelijkaardige feiten, bestuurde hij opnieuw een voertuig zonder geldig rijbewijs”, klonk het. “Om hem de ernst van zijn gedragingen te doen inzien en recidive te voorkomen, is naast een geldboete ook een rijverbod noodzakelijk.”

ja, want iemand die zonder rijbewijs rondrijdt gaat zich zeker zorgen maken om een rijverbod van 3 maanden.
Hij gaat nu zeker zijn lesje geleerd hebben. Komaan seg. :rofl:

Dit. Ik ga nooit meer naar de controle zonder afspraak. "Ik ga rap efkes tegen openingsuur" werd al gauw een expeditie van 2.5 uur wachtrij. Voor de dieselstoof van mijn moeder geef ik'm gewoon af aan de garage, dan wordt er tenminste niet met die mens zijn voeten gespeeld en afgekeurd voor een totaal arbitraire reden zoals "slecht afgestelde lichten". Die zekerheid en tijdsbesparing is me die 25€ extra wel waard.
Ik ben nog nooit op afspraak geweest en zo goed als altijd snel binnen en buiten.
Begin dit jaar voor de eerste keer na 4 jaar met de nieuwe auto en opnieuw binnen en buiten.
Was na het onderhoud in de garage ineens doorgereden naar de keuring (was tegen sluitingstijd) en er was niemand voor mij.

Ik ga altijd naar de keuring in Heers.

Zachte donder en lichte regen, best wel aangenaam om alles eens te verfrissen.
Hier momenteel juist hetzelfde. Zit hier op het werk aan mijn bureau vlak naast een deur die je ook als kiepraam kan openzetten. Die frisse wind die daar door komt op dit moment is zalig.

Die jaloerse blikken van alle chauffeurs die bij de autocontrole in volle zon staan aan te schuiven in de vrije rij als ik daar op mijn gemak kom aangetuft voor mijn controle-afspraak en er direct een medewerker aankomt zodra ik de wagen heb stilgezet. :love:
Hier kunt ge niet meer gaan zonder afspraak, dus iedereen is blij. :unsure:

I wish.. Die van mij zou ik graag soms op mute zetten :unsure:
Ge kunt ze wel ergens anders opzetten.

Terug
Bovenaan