Je glimlach van vandaag

Hier bij voorstel van de belastingen toch bijna 2,5k terug, uiteraard ik weet het wel tis een teken dat er te veel is afgehouden maar toch tof :D .

Bij het opruimen kwam ik mijn fotocamerahoesje tegen met een camera in. Ik dacht dat mijn oude camera erin zat die kapot was na een val. Bijna had ik alles in de vuilbak gegooid. Nu blijkt dat ik totaal vergeten was dat ik ooit een nieuwe camera gekocht heb om 5 jaar geleden op reis te gaan en dat die sinds die reis niet meer gebruikt is geweest.
Dus glimlach dat ik nu toch een werkende fotocamera heb.

Hier bij voorstel van de belastingen toch bijna 2,5k terug, uiteraard ik weet het wel tis een teken dat er te veel is afgehouden maar toch tof :D .
Liever zo dan op het einde van de rit nog moeten achterdragen omdat er te weinig afgehouden werd. Wat misschien ondertussen uitgegeven is.

Vandaag echt iets zot meegemaakt. Ik ging voor het werk naar de keuring met mijn auto en die mens was vriendelijk. Dat is me nu letterlijk nog geen enkele keer voorgevallen in de rij van de personenwagens.

Vandaag echt iets zot meegemaakt. Ik ging voor het werk naar de keuring met mijn auto en die mens was vriendelijk. Dat is me nu letterlijk nog geen enkele keer voorgevallen in de rij van de personenwagens.
Had ge uw minirokske misschien aangedaan?

Vroeger had ik het idee dat ik een negatief ingesteld persoon was. Mijn (soon to be ex) vrouw heeft hier zelf een bordje opgehangen van `grumpy old man` (waar ik toen nog mee kon lachen, maar ondertussen van denk dat ik een belangrijk signaal heb gemist :unsure:)

815APqbqdnL._AC_SL1500_.jpg

maar dankzij BG heb ik ontdekt dat ik eigenlijk nog best een toffe pee ben. Wat een bende azijnpissers zitten er hier toch op het forum :rofl:

Een hoop opknapwerk, waarvan het einde stilaan in zicht komt.

Je denkt steeds van oh dat is zo gedaan, maar uiteindelijk ben je 3 keer zolang bezig. 😅

Nieuw hout verven alleen al, moet je 3-4 keren verven.

Ik krijg hier weer een paar (3 of 4 keer) keer de Trends gratis in de bus.
Dat is nu al het 4de jaar op rij denk ik.
Ik vraag me echt af hoe het komt dat ze dat hier elk jaar opnieuw sturen.

Deze nacht nog eens bezoek gehad van ons egeltje in de voortuin, maar hij had er geen zin in want hij keerde z'n gat en stak prompt zijn hoofd in de haag :p
k3TMi88.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan