Je glimlach van vandaag

Dat is zo, maar iemand op vervroegd pensioen sturen neemt evengoed veel tijd in beslag dus als ge daartussen twijfelt... Ge doet mensen geen plezier ze met ze op pensioen te zetten op hun 35.
Mij zou je daar geen plezier mee doen. Maar er zijn er genoeg die daar geen probleem mee hebben. Zoals ik zei: die vrouw werkte 1u van de 7u30 en de rest van de tijd deed ze niks meer buiten op internet surfen.

En ze zei het zelf ook dat ze maar dat ging doen en niks meer dusja dat zijn mensen die gewoon niet willen werken.

Statutairen kunnen in wezen na 2 negatieve evaluaties ontslagen worden.

In de praktijk gebeurt het zelden, of men eindigt in een mallemolen.

Bezwaar tegen het ontslag zal al gauw gegeven worden, dan zelfs in beroep bij de rechter... hopeloos.

Statutair = win for life.

Laatst bewerkt:
Al degene die hier anti Friends waren mogen ze toch is vierkant kussen, zelfs een zevenderangs reunie met den helft van de gasten die positiever zijn dan nen alcoholieker om half vier op ne zaterdagnacht is ronduit geniaal. :love:

En medisch pensioen is voor iemand die echt jong is zeker geen topzaak, bij ons ook één voorlopig één jaar op medisch pensioen en die hoopt écht wel dat het maar bij dat ene jaar blijft.

Statutairen ontslagen kan bij ons ook na drie negatieve evaluaties op rij (of nog meer over heel je carrière opgeteld). Maar dan zijn er nog wel manieren om het recht te trekken als je echt wil, echt ontslagen definitief het zal ooit wel al is zijn voorgevallen maar t zal toch zeer zelden zijn.

Al degene die hier anti Friends waren mogen ze toch is vierkant kussen, zelfs een zevenderangs reunie met den helft van de gasten die positiever zijn dan nen alcoholieker om half vier op ne zaterdagnacht is ronduit geniaal. :love:

En medisch pensioen is voor iemand die echt jong is zeker geen topzaak, bij ons ook één voorlopig één jaar op medisch pensioen en die hoopt écht wel dat het maar bij dat ene jaar blijft.
Ik ben friends fan maar de reünie vind ik maar meh..

Ze hadden beter nog eens echt een aflevering gemaakt maar dan langer dan een gewone.

Alleja die 2 miljoen per man is wel easy money zo.

Statutairen ontslagen kan bij ons ook na drie negatieve evaluaties op rij (of nog meer over heel je carrière opgeteld). Maar dan zijn er nog wel manieren om het recht te trekken als je echt wil, echt ontslagen definitief het zal ooit wel al is zijn voorgevallen maar t zal toch zeer zelden zijn.
Friends = even grappig en interessant als @Forumgebruiker

Proficiat, u hebt gewonnen met euromillions!

In een heel bruin café met wat chance 2 pinten!!

Ik ben friends fan maar de reünie vind ik maar meh..

Ze hadden beter nog eens echt een aflevering gemaakt maar dan langer dan een gewone.

Alleja die 2 miljoen per man is wel easy money zo.
Top serie. De reünie zal ik later wel zien.
Een vd beste scènes is wanneer Ross zijn lederen broek terug wilt aantrekken en telefonisch raad vraagt aan Joey

Top serie. De reünie zal ik later wel zien.
Een vd beste scènes is wanneer Ross zijn lederen broek wil uittrekken en telefonisch raad vraagt aan Joey

Die komt ook in de reünie 😁. Ik vond Ross die zijn tanden had laten bleachen de max. En die keer in die spuitcabine dat hij een tan liet spuiten.

Als statutair?
.... Ja? Waarom zou ik anders reageren specifiek op de opmerking dat statutaire niet ontslaan kunnen worden? :thinking:

Of het vaak gebeurt dat weet ik niet natuurlijk. In eerste instantie zullen ze de mensen ergens anders proberen plaatsen. En ik vermoed dat ge er daar wel zult hebben die uiteindelijk in een eenvoudig jobke belanden waar ze niet te veel moeten doen en vooral geen miserie moeten veroorzaken. Maar het kan dus wel tegenwoordig.

Productieve dag al gehad 😇
Was gedraaid en hangt al buiten, hond gekamd en beneden gestofzuigd, schuifraam gepoetst, tuinmeubels afgewassen,...
Gooooood morning! 💪

Na een heel hoop gedoe met de syndicus hier in het gebouw is het zover.
We kunnen de warmtepompen bij ons op kantoor en dus erboven bij mij op het appartement goedkeuren.

Zal nog even wachten zijn, maar kan al niet wachten om met die warmere dagen hier in de airco koelte te zitten :love:
Hier dezelfde switch gemaakt. Beste investering aan mijn appartement tot nu toe. Die elektrische verwarming is echt een slecht en duur systeem.
Dankzij de labelpremie nog eens 2,5k subsidie gehad voor de warmtepomp.
Hopelijk kunnen ze het snel installeren :thumb:

Productieve dag al gehad 😇
Was gedraaid en hangt al buiten, hond gekamd en beneden gestofzuigd, schuifraam gepoetst, tuinmeubels afgewassen,...
Gooooood morning! 💪
Ik ben moe van dat enkel te lezen zo vroeg op de dag.

Zeker op nen dag met zo'n prachtig weer :love:

Hier dezelfde switch gemaakt. Beste investering aan mijn appartement tot nu toe. Die elektrische verwarming is echt een slecht en duur systeem.
Dankzij de labelpremie nog eens 2,5k subsidie gehad voor de warmtepomp.
Hopelijk kunnen ze het snel installeren :thumb:

Yes, kijk er ook echt naar uit. Nu al is het hier redelijk warm en in de winter gaat het fijn zijn om zonder heel dat oplaadgedoe enzo een ruimte te verwarmen.
Zelfs met Wifi en al, ik hoop dat ze snel zijn :D

Terug
Bovenaan