Mulan
Well-known member
Jaaaaa, en met zo een weer moet ik dat niet nog eens doen, Au revoir donsdeken!En uw bed, is dat al opgemaakt?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaaaa, en met zo een weer moet ik dat niet nog eens doen, Au revoir donsdeken!En uw bed, is dat al opgemaakt?![]()

Daarmee net, ondertussen ook al gekookt en 2 verdiepingen gedweild, moet ik niets meer doen wanneer het ècht warm isIk ben moe van dat enkel te lezen zo vroeg op de dag.
Zeker op nen dag met zo'n prachtig weer![]()

Wacht tot ge alleen woont.en ik ben hier nog aan mn ochtendkoffie bezig...

nah, ik zoek een klein appartementje of zelfs studio. Ik heb niet veel nodig. Dus ga zeker geen 2 verdiepingen kuisen. En waarschijnlijk zal ik eerder `snachts kuisen dan `smorgens.Wacht tot ge alleen woont.
![]()
nah, ik zoek een klein appartementje of zelfs studio. Ik heb niet veel nodig. Dus ga zeker geen 2 verdiepingen kuisen. En waarschijnlijk zal ik eerder `snachts kuisen dan `smorgens.
die kans gaat wel groot zijn

Zolang ge de wc maar wekelijks doetdie kans gaat wel groot zijn
Maar goed: ne gast alleen met geen huisdieren en geen vrienden: echt vuil zal het ook niet worden. 1x in de maand kuisen zal al wel ok zijn zekers![]()

ik ga zelfs zitten als ik moet plassen omdat ik vies ben van de spetters op de rand.Zolang ge de wc maar wekelijks doet![]()

Friends = even grappig en interessant als @Forumgebruiker

ha, is onlangs ook in mijn suggesties gekomen, was de moeite om te zienVoor de liefhebbers van True crime ed.
Absolute aanrader deze channel
Een mooie gerievige keuken heb je ook niet nodig waarschijnlijk?nah, ik zoek een klein appartementje of zelfs studio. Ik heb niet veel nodig. Dus ga zeker geen 2 verdiepingen kuisen. En waarschijnlijk zal ik eerder `snachts kuisen dan `smorgens.
Een keuken hoeft niet groot te zijn:Een mooie gerievige keuken heb je ook niet nodig waarschijnlijk?
Ideaal voor die pizza's van de Aldi.Een keuken hoeft niet groot te zijn:
![]()
Siemens HF24G541 - iQ100 - Microgolfoven met grill | bol
Siemens HF24G541 - iQ100 - Microgolfoven met grill. Deze Siemens HF24G541 is een vrijstaande microgolfoven met grill. Gerechten worden perfect bereid...www.bol.com
Een mooie gerievige keuken heb je ook niet nodig waarschijnlijk?
Een keuken hoeft niet groot te zijn:
![]()
Siemens HF24G541 - iQ100 - Microgolfoven met grill | bol
Siemens HF24G541 - iQ100 - Microgolfoven met grill. Deze Siemens HF24G541 is een vrijstaande microgolfoven met grill. Gerechten worden perfect bereid...www.bol.com