Dat lijkt op een ikea kommetjeOntdekt dat 1 van mijn kommetjes exact 400 gram weegt
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt op een ikea kommetjeOntdekt dat 1 van mijn kommetjes exact 400 gram weegt
![]()
Kunde ook uw tanden bleken met die weegschaal? Ik denk dat ik een beetje blind ben worden door die fotoOntdekt dat 1 van mijn kommetjes exact 400 gram weegt
![]()
De autokeuring? De weinige keren dat ik al naar de keuring ben moeten gaan, nog nooit geen klagen gehad eigenlijk.Vandaag echt iets zot meegemaakt. Ik ging voor het werk naar de keuring met mijn auto en die mens was vriendelijk. Dat is me nu letterlijk nog geen enkele keer voorgevallen in de rij van de personenwagens.
Da's het verschil tussen man en vrouw, op sommige momenten halen we er wél eens voordeel uitDe autokeuring? De weinige keren dat ik al naar de keuring ben moeten gaan, nog nooit geen klagen gehad eigenlijk.

Met een legging onder je jurk krijg je van mij sowieso een rode kaart.Da's het verschil tussen man en vrouw, op sommige momenten halen we er wél eens voordeel uit![]()
Gij zijt dan ook geen autokeurder, eerste wat die zien als ze door het raam kijken is GEEN legging! En nu on-topic blijven!Met een legging onder je jurk krijg je van mij sowieso een rode kaart.

En wat is dat dan met de foto's van mensen aan een verkeerslicht met de cijfers "30" erop? Zoiets zie je ook enkel in Limburg. Een of andere ceremonie als ze 30 worden?Plaatselijk gebruik, denk ik, uit ervaring weten we toch al dat ze het in bvb Geel niet kenden.
Bij bepaalde verjaardagen wordt het huis van de jarige versierd. 18 is de grootste/felste en later worden de tientallen ook al eens gedaan, de nieuwe voordeuren zoals wij zeggen. Vandaar het sieren met deuren.
Niet iedereen en overal is daar even fel in maar wij durven nogal.... enthousiast.... zijn. Ik denk dat ons "record" staat op een 50tal deuren verwerkt in een 3-verdiepen constructie in ene zijn voortuin.
Als we gaan beginnen met middeleeuwse opdelingen, toch liever Brabant hoor.Meestal staat er dan op die bordjes bv. 'Joeri is os', zodat de hele gemeente weet dat ge nog single op uw 30ste zijt. En dan wordt ook een beeld van een os in een voortuin gezet.
En Limburgers zijn beter dan Vlamingen.![]()

Ja die is best wel internet-bekend ondertussen. Heeft waarschijnlijk zijn naam specifiek daarvoor gekozen ... so far it's workingA.A.R.S. | Erkende asbestverwijdering
A.A.R.S. verwijdert vakkundig en veilig alle vormen van asbest. Wij garanderen een snelle asbestverwijdering in heel Vlaanderen. Onze asbestdeskundige komt vrijblijvend bij je langs.www.aars.be
Net een camionette van zien staan. Had iets verwacht in de categorie "vuilste jobs"![]()
.Had er onlangs ook reclame van gezien op TVA.A.R.S. | Erkende asbestverwijdering
A.A.R.S. verwijdert vakkundig en veilig alle vormen van asbest. Wij garanderen een snelle asbestverwijdering in heel Vlaanderen. Onze asbestdeskundige komt vrijblijvend bij je langs.www.aars.be
Net een camionette van zien staan. Had iets verwacht in de categorie "vuilste jobs"![]()
Onlangs ook zien rijden op de autostrade. Laat ons zeggen dat ze nogal in het oog springen dus qua naamsbekendheid werkt het inderdaad wel.Ja die is best wel internet-bekend ondertussen. Heeft waarschijnlijk zijn naam specifiek daarvoor gekozen ... so far it's working.