Je glimlach van vandaag

Ontdekt dat 1 van mijn kommetjes exact 400 gram weegt

3jAMcs9.jpeg
Dat lijkt op een ikea kommetje

Vandaag echt iets zot meegemaakt. Ik ging voor het werk naar de keuring met mijn auto en die mens was vriendelijk. Dat is me nu letterlijk nog geen enkele keer voorgevallen in de rij van de personenwagens.
De autokeuring? De weinige keren dat ik al naar de keuring ben moeten gaan, nog nooit geen klagen gehad eigenlijk.

Plaatselijk gebruik, denk ik, uit ervaring weten we toch al dat ze het in bvb Geel niet kenden.
Bij bepaalde verjaardagen wordt het huis van de jarige versierd. 18 is de grootste/felste en later worden de tientallen ook al eens gedaan, de nieuwe voordeuren zoals wij zeggen. Vandaar het sieren met deuren.
Niet iedereen en overal is daar even fel in maar wij durven nogal.... enthousiast.... zijn. Ik denk dat ons "record" staat op een 50tal deuren verwerkt in een 3-verdiepen constructie in ene zijn voortuin.
En wat is dat dan met de foto's van mensen aan een verkeerslicht met de cijfers "30" erop? Zoiets zie je ook enkel in Limburg. Een of andere ceremonie als ze 30 worden?

1 ding is zeker: Limburgers zijn geen Vlamingen lol.

Meestal staat er dan op die bordjes bv. 'Joeri is os', zodat de hele gemeente weet dat ge nog single op uw 30ste zijt. En dan wordt ook een beeld van een os in een voortuin gezet.

En Limburgers zijn beter dan Vlamingen. 😋

Meestal staat er dan op die bordjes bv. 'Joeri is os', zodat de hele gemeente weet dat ge nog single op uw 30ste zijt. En dan wordt ook een beeld van een os in een voortuin gezet.

En Limburgers zijn beter dan Vlamingen. 😋
Als we gaan beginnen met middeleeuwse opdelingen, toch liever Brabant hoor.

Net een camionette van zien staan. Had iets verwacht in de categorie "vuilste jobs" :)

Net een camionette van zien staan. Had iets verwacht in de categorie "vuilste jobs" :)
Ja die is best wel internet-bekend ondertussen. Heeft waarschijnlijk zijn naam specifiek daarvoor gekozen ... so far it's working :laugh:.

Ja die is best wel internet-bekend ondertussen. Heeft waarschijnlijk zijn naam specifiek daarvoor gekozen ... so far it's working :laugh:.
Onlangs ook zien rijden op de autostrade. Laat ons zeggen dat ze nogal in het oog springen dus qua naamsbekendheid werkt het inderdaad wel.

Wegens werken aan de garage/keuken heb ik geen infrastructuur meer om te koken dus ist momenteel behelpen met campeer vuurtjes en buiten koken ^^

Glamping dan maar :D thoeft niet altijd negatief te zijn!

Oe oe: de kippen die lekker liggen te zonnebaden en dan zo van die purrrrrrr geluidjes maken
Zalig toch?

Belastingen eens ingevuld online. Van €1000 betalen naar €1700 terug. Mooi meegenomen. Wel opvallend dat de belastingdienst elk jaar dezelfde vakjes zelf vergeet in te vullen op hun vereenvoudigd voorstel, er moeten toch gigantisch veel mensen zijn die teveel betalen? :thinking:

mijn review is goedgekeurd voor publicatie :clap::woohoo::coolbrows::crazy:

De onderbuurvrouw die in haar sportondergoed het terras is aan het schoonmaken. Nadeel: ik mag van mijn vrouw niet meer naar buiten 😅

Terug
Bovenaan