Green Mamba
Well-known member
Stap 5: Centjes ontvangen voor werk dat een kleuter kan.Stap 1: Google “hotelkamer”
Stap 2: Google “Rode Duivels.png”
Stap 3: Open Photoshop en plakken
Stap 4: Terug in de zon gaan zitten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stap 5: Centjes ontvangen voor werk dat een kleuter kan.Stap 1: Google “hotelkamer”
Stap 2: Google “Rode Duivels.png”
Stap 3: Open Photoshop en plakken
Stap 4: Terug in de zon gaan zitten
Same, had er totaal niet meer aan gedacht dat vakantiegeld nog gestort moest worden.Die mail van MijnLoon in juni met vakantiegeld dabei. Altijd welkom.

Minder loon is natuurlijk relatief als je het vergelijkt met hoeveel extra verlof en nog een paar extra feestdagen dat je erbij krijgt.
Er is een administratief bediende bij ons op medisch pensioen gestuurd omdat ze die niet buiten kregen. Ze is 38 jaar oud! Ik had die nooit gezien en dacht dat ze misschien maar een paar jaar meer moest.
Nope. 1 jaar ouder dan ik en al op pensioen. En dan zijn de vreemdelingen de oorzaak van de staatsschuld volgens sommigen.

sjans, maar de app trekt op geen kl*ten, dus brace yourselve ^^Gebeld naar Monizze (als klant, niet als werknemer). Binnen de 30 seconden een medewerker aan de lijn zonder doorschakelen; die me op twee minuten kon vertellen wat ik moest weten ivm een bestelling ecocheques.

`t is te hopen, want anders valt ie eruitMaandag komen ze de airco installeren, juist gepast denk ik dan![]()

Ja idd langdurig "ziek" ze had gewoon geen zin om te werken. Voor de dag begon zei ze: "vandaag doe ik dat en meer niet." Dat is werk die een ander persoon in een klein uur gedaan heeft. De rest van haar tijd vulde ze met op internet zitten en kleren kopen.Misschien moet je daar dan ook wel bij vertellen dat dit situaties zijn waarbij iemand echt al wel heel langdurig ziek is en waarbij dat pensioen dan wordt berekend op de gewerkte jaren, wat in praktijk wil zeggen dat dit moet aangevuld worden met een OCMW-uitkering om aan het bestaansminimum te raken.
Vroegere collega is op zijn 32 bijna in die situatie gekomen door zware ziekte en ging als dat echt had doorgegaan een goeie 300 euro 'pensioen' trekken. Dat lijken me nu niet direct situaties waar je jaloers op moet zijn.
Ja idd langdurig "ziek" ze had gewoon geen zin om te werken. Voor de dag begon zei ze: "vandaag doe ik dat en meer niet." Dat is werk die een ander persoon in een klein uur gedaan heeft. De rest van haar tijd vulde ze met op internet zitten en kleren kopen.
Als er een overste dan iets zei dan bleef ze 2 maanden "depressief" thuis. 3 jaar lang heeft ze dat zo gedaan. Het laatste jaar kwam ze 1 week en bleef ze 2 maand thuis. Ze hebben se min of meer verplicht op ziektepensioen gezet omdat ze niemand anders konden aannemen zolang zij in dienst was.
Ik werk daar nu 2 maand en kan er al 3 zulke opnoemen.
We hadden sport en deze voor mij valt plots in de grond (en zonder ergens tegen te stoten ik kon het duidelijk zien). Is nu 2 maand thuis omdat hij pijn aan zijn teen heeft..
Nog 1? Deze werkte altijd 4 dagen van 10u en bleef de vrijdag thuis. Dit gingen ze afschaffen omdat ze in problemen kwamen met een dienst die daardoor onbemand is. Dezelfde dag struikelt ze over een kabelgootje. ==> thuis van maart tot september zonder dat er iets gebroken is. Ik heb gvd een heup gebroken en was na 2 maand terug van de partij!
Er wordt genoeg geprofiteerd van het systeem en jaloers ben ik er zeker niet op. Ik zou beschaamd zijn om nog terug te komen en iedereen dat je onrechtstreeks mee gekloot hebt terug onder ogen te moeten komen.
En door zulk volk krijgen mensen met goeie bedoelingen geen statutair contract meer en kunnen ze dus ook niet naar een hogere loonklasse doorstromen.
En wat ze krijgen valt goed mee denk ik aangezien ze geen partner heeft.. En je vergeet ook te vermelden dat ze ook nog eens mogen bijverdienen.
B niveau en 19 jaar anciënniteit en nog bijverdienen (en tijd hebben om in het zwart nog iets te doen) .. Ze zal geen droog brood moeten eten.
En hoe gaat een geneesheer bepalen of je al dan niet een depressie hebt? Dat is niet iets als een versleten schouder of rug of heup dat je met foto's kunt aantonen.2 geneesheren die onafhankelijk van elkaar bepalen dat je medisch ongeschikt bent, anders word je ofwel terug aan het werk gezet of word je wel degelijk ontslagen.
Als er daar zoveel volk onterecht mee weg komt, moet dat daar wel een walhalla zijn voor productiehuizen en theaters om waanzinnig goeie acteurs te vinden.
Ik vermoed dat de vrouw in kwestie statutair is?2 geneesheren die onafhankelijk van elkaar bepalen dat je medisch ongeschikt bent, anders word je ofwel terug aan het werk gezet of word je wel degelijk ontslagen.
Als er daar zoveel volk onterecht mee weg komt, moet dat daar wel een walhalla zijn voor productiehuizen en theaters om waanzinnig goeie acteurs te vinden.
Na twee (of 3?) negatieve evaluaties kunt ge bij ons nochtans wel ontslaan worden zeIk vermoed dat de vrouw in kwestie statutair is?
Dan kan die in principe niet ontslaan worden. Enkel op pensioen gezet worden.
Van horen zeggen dat die evaluaties serieus wat tijd vergen en ze er daarom meestal niet aan beginnen.Na twee (of 3?) negatieve evaluaties kunt ge bij ons nochtans wel ontslaan worden ze
Dat is zo, maar iemand op vervroegd pensioen sturen neemt evengoed veel tijd in beslag dus als ge daartussen twijfelt... Ge doet mensen geen plezier ze met ze op pensioen te zetten op hun 35.Van horen zeggen dat die evaluaties serieus wat tijd vergen en ze er daarom meestal niet aan beginnen.
Als leidinggevende moet je al het papierwerk goed op orde hebben (evaluaties, functioneringsgesprekken, verbetertraject...), alle termijnen respecteren en als dat gelukt is moet je daarna opboksen tegen je eigen hiërarchie, diegene die je ontslaat en de vakbond. Ik ken een enkeling die het geprobeerd heeft, maar die doet dat geen tweede keer.Van horen zeggen dat die evaluaties serieus wat tijd vergen en ze er daarom meestal niet aan beginnen.