Mulan
Well-known member
Beschermt tot 4u lang... Da's gene vetten heDames, dames, zoek Smoovall eens op. Graag gedaan.![]()
talkpoeder werkt hier ook onvoldoende én helpt niet tegen "weinig elegant gedrag" 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beschermt tot 4u lang... Da's gene vetten heDames, dames, zoek Smoovall eens op. Graag gedaan.![]()
talkpoeder werkt hier ook onvoldoende én helpt niet tegen "weinig elegant gedrag" 
evolutie he: schuren, vegen, het zit gewoon in hun dna.Waarom schuren jullie billen tegen elkaar?![]()
Omdat vrouwen een ander figuur hebben dan mannen?Waarom schuren jullie billen tegen elkaar?![]()
Waarvoor dank.Omdat vrouwen een ander figuur hebben dan mannen?
Gaan jullie broeken dan ook kapot aan de binnenkant?Omdat vrouwen een ander figuur hebben dan mannen?
Veeeeeeeeeeeeel minder snel, maar ik draag enkel jeans als lange broek en die hebben natuurlijk zo een naad gestikt aan de binnenzijde waardoor het niet stof op stof is, maar naad op naad is die schuurt.Gaan jullie broeken dan ook kapot aan de binnenkant?
Ah OK.. Ik dacht hier de reden te vinden waarom die van mij zoveel kleren koopt maar het is dus niet omdat ze stuk gaan.Veeeeeeeeeeeeel minder snel, maar ik draag enkel jeans als lange broek en die hebben natuurlijk zo een naad gestikt aan de binnenzijde waardoor het niet stof op stof is, maar naad op naad is die schuurt.
En in de zomer zweet je al eens sneller en is het niet droge huid die tegen elkaar wrijft maar vochtige huid, waardoor er veel sneller irritatie is.

Dat is omdat ze schommelt in gewicht en jij, als liefhebbende echtgenoot, totaal niet door heeft als ze een maat meer of minder heeft.Ah OK.. Ik dacht hier de reden te vinden waarom die van mij zoveel kleren koopt maar het is dus niet omdat ze stuk gaan.![]()

Vrij zeker dat genoeg mannen last van schurende billen zouden hebben als ze rokken of kleedjes droegen. Ze zouden snel onderbroeken met langere pijpen dragen ze (of wielershortjes).Omdat vrouwen een ander figuur hebben dan mannen?
Als het over een maatje meer gaat ben ik minder liefhebbend.. Zo weet je dus ook mijn slechte eigenschapDat is omdat ze schommelt in gewicht en jij, als liefhebbende echtgenoot, totaal niet door heeft als ze een maat meer of minder heeft.![]()
. Vrij zeker dat genoeg mannen last van schurende billen zouden hebben als ze rokken of kleedjes droegen. Ze zouden snel onderbroeken met langere pijpen dragen ze (of wielershortjes).
Dat is bij sommige vrouwen ook, en bij andere niet zonder dat daar per se overgewicht aan vasthangt.Als ik mijn benen toe doe dus met mijn binnenkant van mijn knieën tegen elkaar dan komen mijn billen nog niet tegen elkaar. Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.
Er is een reden waarom body builder ook met hun benen pozes aannemen...Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.![]()
Mja die heeft wel nog andere problemen dan schurende billen denk ik..Er is een reden waarom body builder ook met hun benen pozes aannemen...
Gelukkig is zij duidelijk heel vergevingsgezindAls het over een maatje meer gaat ben ik minder liefhebbend.. Zo weet je dus ook mijn slechte eigenschap.

De liefde gaat niet weg, maar ik zou er wel iets van zeggen.Gelukkig is zij duidelijk heel vergevingsgezind
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het wat fout om liefde te koppelen aan een getal op de weegschaal![]()
.Als iemand die van thuis uit ontelbare keren heeft gehoord "moest je nu 5 of 10kg afvallen..."De liefde gaat niet weg, maar ik zou er wel iets van zeggen.
Niet dat het haar veel zou kunnen schelen maar goed.